Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244646/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Oświetlenie drogowe autonomiczne zasilane panelami fotowoltaicznymi na terenie gminy Bychawa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 81 5660004 w. 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.bychawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oświetlenie drogowe autonomiczne zasilane panelami fotowoltaicznymi na terenie gminy Bychawa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a219510-3589-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011336/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Oświetlenie autonomiczne zasilane fotowoltaiką lub hybrydowe na terenie gminy Bychawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244646/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK. 271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie realizacja dostaw i robót w ramach zadania pn. „Oświetlenie drogowe autonomiczne zasilane panelami fotowoltaicznymi na terenie gminy Bychawa” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe prace projektowe, dostawę i montaż punktów autonomicznego oświetlenia tj.:
1. Wykonanie projektu budowlanego oraz w zakresie koniecznym do wykonania zadania.
2. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego koncepcji projektu budowlanego, oraz specyfikacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym.
3. Uzyskanie wszelkich wymaganych ekspertyz i badań technicznych, decyzji administracyjnych (w tym pozwolenia na budowę lub innego stosowego dokumentu umożliwiającego wykonanie prac oraz zajęcie pasów drogowych) – niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonanie robót budowlano-montażowych i instalacyjnych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa i normami.
5. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań.
6. Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej, wymaganej obowiązującymi przepisami, niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji przedmiotowej instalacji.
7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym zdjęciowej, w wersji drukowanej i elektronicznej.
3.2. Realizacja projektowanej inwestycji polegać będzie na zainstalowaniu w ustalonych miejscach 23 szt. słupów oświetleniowych – punktów autonomicznego oświetlenia drogowego zasilanych panelami fotowoltaicznymi według poniższego zestawienia:
Lp.
Miejscowość
Nr obrębu
Nr geod działki
Rodzaj i nr drogi
Planowana liczba lamp
Rodzaj lampy
/Typy 1,2,3/
w sztukach
1 2 3
1 Bychawka Pierwsza 0001 Bychawka Pierwsza 614 gminna 107240L 2 2
2 Bychawka Trzecia 0004 Bychawka Trzecia 316 gminna 107240L 3 1 2
3 Bychawka Trzecia-Kolonia 0005 Bychawka Trzecia-Kolonia 79 gminna 107238L 1 1
4 Leśniczówka 0013 Leśniczówka 159/3 powiatowa 2288L 2 2
5 Łęczyca 0009 Łęczyca 280 gminna 107142L 2 2
6 Podzamcze 0019 Podzamcze 36/1 wojewódzka 834 3 3
7 Wincentówek 0027 Wincentówek 92/1 gminna 107206L 2 2
8 Zdrapy 0035 Zdrapy 434/2 gminna 107244L 2 2
9 Bychawa ul. Grodzany 0001 Bychawa Miasto 771 wewnętrzna 2 2
10 Bychawa ul. Ogrodowa 0001 Bychawa Miasto 533 wewnętrzna 1 1
11 Bychawa ul. Koźmina 0001 Bychawa Miasto 1604/3 wewnętrzna 1 1
12 Bychawa ul. Podwale 0001 Bychawa Miasto 168/1 gminna 107193L 2 2
RAZEM 23 6 11 6
Na potrzeby realizacji inwestycji zaplanowano trzy rodzaje lamp, które zostaną rozmieszczone w lokalizacjach przedstawionych w powyższej tabeli.
TYP Rodzaje lamp
1 MOCNA (hybrydowa) z turbiną wiatrową
2 ŚREDNIA (bez turbiny wiatrowej)
3 STANDARD (bez turbiny wiatrowej)
Ostateczną lokalizację poszczególnych latarń należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa.
3.3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania dokumentów niezbędnych w celu uzyskania uprawnienia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, do podpisu przez Zamawiającego, (Zarząd Dróg Powiatowych i Zarząd Dróg Wojewódzkich).
2) zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwego zarządcę po zakończeniu robót w pasie drogowym.
3) informowania zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenia ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców,
4) informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia,
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej,
6) zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny,
7) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
8) wykonania przycinki korony drzew w pobliżu lamp oraz pni drzew o obwodzie poniżej 50 cm, mierzonym na wys. 5cm – przewiduje się w lokalizacjach nr 1, 5, 6, 8, 9, 11 wymienionych w powyższym zestawieniu.
9) wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny.
10) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, dzienników budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, niezbędnych świadectw kontroli jakości
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w niniejszej SWZ oraz w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369982945
7.3.4) Miejscowość: Zajączkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-111
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.