Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00214873/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
- 2023/BZP 00296776/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży szkolnej, w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży szkolnej, w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad4f045d-f066-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068146/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup biletów przewozowych dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214873/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370514,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży szkolnej, w roku szkolnym 2022/2023.2. Zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi, na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży szkolnej z biletem miesięcznym, w roku szkolnym 2022/2023 do placówek wymienionych poniżej:
1) Samorządowej Szkoły Podstawowej w Brześciu (godzina rozpoczęcia lekcji: 7:45),
2) Samorządowej Szkoły Podstawowej w Lubczy (godzina rozpoczęcia lekcji: 7:45),
3) Samorządowej Szkoły Podstawowej w Wodzisławiu (godzina rozpoczęcia lekcji: 8:00),
4) Szkoły Podstawowej w Mierzawie (godzina rozpoczęcia lekcji: 8:00),
5) Szkoły Podstawowej w Niegosławicach (godzina rozpoczęcia lekcji: 7:45),
6) Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach (godzina rozpoczęcia lekcji: 7:45),
7) Przedszkola Samorządowego w Wodzisławiu
3. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego wystawi następujące rodzaje biletów:
1) Bilety miesięczne normalne
2) Bilety miesięczne normalne połówkowe – bilety o wartości połowy biletu miesięcznego normalnego
3) Bilety miesięczne ulgowe – bilety o wartości 51% biletu miesięcznego normalnego (bilety z zastosowaną ulgą ustawową dla ucznia)
4) Bilety miesięczne ulgowe połówkowe – bilety o wartości połowy biletu miesięcznego ulgowego
Cena biletu normalnego i połówkowego zostanie obliczona przez Zamawiającego z proporcji i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematyki (5 i więcej do góry, poniżej 5 do dołu).
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na zadania:
Uwaga! Wskazane w opisie zadania liczby biletów stanowią maksymalne ilości biletów do zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za bilety miesięczne wystawione zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.
ZADANIE 1. KOWALÓW DOLNY – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 55 + 12 biletów połówkowych (uczniowie, którzy będą korzystali tylko z odwozu)
Liczba biletów normalnych: 4 + 1 bilet połówkowy (uczniowie, którzy będą korzystali tylko z odwozu)
DOWÓZ obejmujący objazd następujących przystanków: Kowalów Dolny – Kowalów Górny – Pękosław (pętla) – Krężoły (pętla) – Krężoły (Kolonia Piaskowiec) – SSP Brzeście (wysiada 49 uczniów) – SSP Wodzisław (wysiada 10 uczniów)
ODWÓZ obejmujący objazd następujących przystanków: SSP Wodzisław – Łany – Mieronice (sklep GS) – SSP Brzeście – Pękosław (pętla) – Kowalów Górny (pętla) – Kowalów Dolny – Krężoły (pętla) – Krężoły (Kolonia Piaskowiec) – SSP Brzeście – Mieronice (piekarnia) – Wodzisław
DODATKOWY ODWÓZ (o godz. 13:00) obejmujący objazd następujących przystanków: SSP Brzeście – Pękosław (pętla) – Kowalów Górny (pętla) – Kowalów Dolny – Krężoły (pętla) – Krężoły (Kolonia Piaskowiec) – SSP Brzeście – Mieronice (piekarnia) – Wodzisław
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 52291,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 2. ŚWIĄTNIKI – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 14
Liczba biletów normalnych: 2
DOWÓZ: Świątniki (za górą) – Wodacz – Stara Olszówka – Nowa Olszówka (pętla) – SSP Wodzisław (wysiada 16 uczniów)
ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35549,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 3. PROMYK – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 51
Liczba biletów normalnych: 2
DOWÓZ: Promyk (tartak) – Jeziorki (skrzyżowanie na Promyk) – Klemencice – Laskowa Serwit – Pokrzywnica – Laskowa – SSP Wodzisław (wysiada 53 uczniów)
ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 32443,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 4. WODZISŁAW – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 53 + 12 biletów połówkowych (uczniowie, którzy będą korzystali tylko z dowozu)
Liczba biletów normalnych: 1 + 1 bilet połówkowy (uczniowie, którzy będą korzystali tylko z dowozu)
DOWÓZ: Wodzisław – Zielonki (budynek OSP) – Kaziny – Łany – Mieronice (Sołtys) – Sielec – Mieronice (sklep GS) – SSP Brzeście (wysiada 23 uczniów) – SSP Wodzisław (wysiada 44 uczniów)
ODWÓZ: SSP Wodzisław – Łany – Kaziny – Zielonki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 39568,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 5. LASKOWA SERWIT – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 22
Liczba biletów normalnych: 2
DOWÓZ: Laskowa Serwit – Pokrzywnica – SP Piotrkowice (wysiada 7 uczniów) – Podlesie (pętla) – SP Piotrkowice (wysiada 7 uczniów) – Droblin – SSP Wodzisław (wysiada 10 uczniów)
ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 44192,29 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 6. KLEMENCICE CHOJNY – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 30
Liczba biletów normalnych: 2
DOWÓZ: Klemencice Chojny (pętla) – Ludwinów – Września (rozjazd) – Folga Pierwsza (pętla) – Potok Mały – Potok Borów – SP Mierzawa (wysiada 7 uczniów) – Przyłęczek – Przyłęczek Nowa Wieś – Judasze (pętla) – Przyłęk – Przyłęczek – SP Mierzawa (wysiada 17 uczniów) – Wodzisław (wysiada 8 uczniów)
ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 34562,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 7. DĘBIANY – SP NIEGOSŁAWICE
Liczba biletów ulgowych: 30
Liczba biletów normalnych: 0
DOWÓZ: Dębiany (pętla) – Olbrachcice – Piskorzowice – Strzeszkowice – Nawarzyce (kościół) – Konary – SP Niegosławice (wysiada 30 uczniów)
ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 31354,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 8. WĘCHADŁÓW (POM) – SSP LUBCZA
Liczba biletów ulgowych: 37
Liczba biletów normalnych: 3
DOWÓZ: Węchadłów (POM) – Węchadłów (wieś) – Wola Lubecka (pętla) – SSP Lubcza (wysiada 19 uczniów) – Przezwody (Dropiówka) – SSP Lubcza (wysiada 21 uczniów) ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 36321,71 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólne zapisy z Części zamówienia nr 1 orazZADANIE 9. LUBCZA JANÓW – SSP WODZISŁAW
Liczba biletów ulgowych: 45
Liczba biletów normalnych: 1
DOWÓZ: Lubcza Janów – Sadki Modrzewie (pętla) – Sadki – Brzezinki – Przyrąb – SSP Lubcza (wysiada 28 uczniów) – Nawarzyce (Gajówka) – Nawarzyce – SP Piotrkowice (wysiada 16 uczniów) – SSP Wodzisław (wysiada 2 uczniów)
ODWÓZ: odwrotna trasa dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 34262,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55858,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79598,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55858,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bus Car Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55858,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48029,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59151,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48029,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowe KRAL Krzysztof Strzelec i wspólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561028625
7.3.3) Ulica: Dygasińskiego
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48029,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50527,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63709,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50527,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowe KRAL Krzysztof Strzelec i wspólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561028625
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50527,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52030,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63180 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52030,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowe KRAL Krzysztof Strzelec i wspólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561028625
7.3.4) Miejscowość: Jedrzejów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52030,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46140,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65306,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46140,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowe KRAL Krzysztof Strzelec i wspólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561028625
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46140,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46472,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46472,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Stanisław Barczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590544845
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Barczyński Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Barczyński Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46472,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61518 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Stanisław Barczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590544845
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Barczyński Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Barczyński Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41595,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63465,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41595,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Stanisław Barczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590544845
7.3.3) Ulica: Czarnowska
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Barczyński Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Barczyński Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41595,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46021,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60109,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46021,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowe KRAL Krzysztof Strzelec i wspólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561028625
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46021,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.