Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00203156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00206308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
- 2023/BZP 00062965/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 242-61-45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3665de1-e87f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00276676/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1356473,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135647,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”Część 1: Remont dróg leśnych obręb Dąbrówki
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu dróg i szlaków leśnych,
c) Wykonanie recyklingu (frezowania wgłębnego kruszywa) na głębokość 10 - 15 cm wraz z profilowaniem równiarką i zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym (dotyczy dróg leśnych),
d) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,,
e) Mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni tłuczniowej wraz z obustronnym profilowaniem poboczy równiarką (profilowanie poboczy równiarką - ścięcie poboczy, wymagany spadek poboczy 6-8%),
f) montaż przepustów (rury HDPE)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 po zmianach oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu dróg leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 429028,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”Część 2: Remont dróg leśnych obręb Leżajsk i Kuryłówka
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu dróg i szlaków leśnych,
c) Wykonanie recyklingu (frezowania wgłębnego kruszywa) na głębokość 10 - 15 cm wraz z profilowaniem równiarką i zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym (dotyczy dróg leśnych),
d) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
e) Mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni tłuczniowej wraz z obustronnym profilowaniem poboczy równiarką (profilowanie poboczy równiarką - ścięcie poboczy, wymagany spadek poboczy 6-8%),
f) montaż przepustów (rury HDPE)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 po zmianach oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu dróg leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 603377,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”Część 3: Remont szlaków leśnych obręb Dąbrówki
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu dróg i szlaków leśnych,
c) Wykonanie recyklingu (frezowania wgłębnego kruszywa) na głębokość 10 - 15 cm wraz z profilowaniem równiarką i zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym (dotyczy dróg leśnych),
d) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
e) Mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni tłuczniowej wraz z obustronnym profilowaniem poboczy równiarką (profilowanie poboczy równiarką - ścięcie poboczy, wymagany spadek poboczy 6-8%),
f) montaż przepustów (rury HDPE)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu szlaków leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 183172,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dróg i szlaków leśnych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2022 roku”Część 4: Remont szlaków leśnych obręb Leżajsk i Kuryłówka
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg i szlaków leśnych kruszywem łamanym wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem,
b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach, placach składowych w ciągu dróg i szlaków leśnych,
c) Wykonanie recyklingu (frezowania wgłębnego kruszywa) na głębokość 10 - 15 cm wraz z profilowaniem równiarką i zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym (dotyczy dróg leśnych),
d) wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg i szlaków leśnych, uzupełnianie wyrw,
e) Mechaniczne profilowanie podłoża istniejącej nawierzchni tłuczniowej wraz z obustronnym profilowaniem poboczy równiarką (profilowanie poboczy równiarką - ścięcie poboczy, wymagany spadek poboczy 6-8%),
f) montaż przepustów (rury HDPE)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczna odbioru robót załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu własnego sprzętu i materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp dalej („Opcja”) - zakres i forma wykonania robót budowlanych na zasadach opisanych w rozdziale 3 pkt. 23.
Wskazane w SWZ ilości robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość robót budowlanych zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w kosztorysie ofertowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż: 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy w zakresie remontu szlaków leśnych. W ramach realizacji Umowy Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót budowlanych objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Przedmiotem Opcji będą roboty budowlane analogiczne, jak opisane w SWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 50 % Wartości Przedmiotu Umowy dla danej części (pakietu) określonej zgodnie z § 7 ust. 1 umowy. Podstawą określenia wartości robót budowlanych zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych robót budowlanych zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zlecanie robót budowlanych będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 140895,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258069,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375025,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258069,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMET BUILDING PAWEŁ PIEKUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170144278
7.3.4) Miejscowość: ŁOWISKO 346
7.3.5) Kod pocztowy: 36-053
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258069,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368316,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542474,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368316,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMET BUILDING PAWEŁ PIEKUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170144278
7.3.4) Miejscowość: Łowisko 346
7.3.5) Kod pocztowy: 36-053
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368316,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169444,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276626,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169444,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rutkowski & Trębacz S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Trębacz Usługi Transportowe, Usługi Transportowe - Rutkowski Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8160002590
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169444,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131794,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233500,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131794,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rutkowski & Trębacz S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Trębacz Usługi Transportowe, Usługi Transportowe - Rutkowski Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8160002590
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131794,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.