eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68660f6a-e82f-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie prac ogrodniczych związancyh z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.7.2024.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1)nawożenie roślin,
2)wymianę uszkodzonych palików i wiązań elastycznych,
3)urządzanie i utrzymanie terenów zieleni poprzez: sadzenie drzew sadzenie drzew, krzewów, bylin i innych roślin ozdobnych oraz prace związane
z dosadzaniem roślin, uzupełnianiem ubytków (powstałych na skutek np. kradzieży), wypadów, wymianą uschniętych roślin, zagospodarowanie terenu, wykonanie prac związanych z upamiętnieniem wydarzeń historycznych, państwowych, samorządowych lub zasłużonych osobistości itp. (w ciągu ubiegłego roku nie zlecano prac),
4)obsadzanie kwietników miejskich (w tym również donic i innych konstrukcji kwiatowych)
z wykorzystaniem sezonowych roślin ozdobnych wraz z pielęgnacją (podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów w zależności od potrzeb) i likwidacją roślin,
5)zakładanie trawników (z siewu, rolki), renowację trawników, koszenie trawników,
6)wykonanie oprysków chemicznych przeciwko chorobom i szkodnikom zgodnie
z wytycznymi Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej,
7)cięcia pielęgnacyjne i formujące nowo posadzone, młode drzewa oraz krzewy,
8)montowanie worków do podlewania drzew oraz podlewanie roślin w przypadku występowania długotrwałej suszy,
9)przesadzanie drzew i krzewów,
10)usuwanie pojedynczych krzewów lub rosnących w skupiskach o powierzchni do 25m2 - co do których nie jest wymagane uzyskanie decyzji Marszałka Województwa Pomorskiego – wynikające z potrzeb technicznych i administracyjnych lub zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, ludzi, mienia lub innych urządzeń infrastruktury, wymagające natychmiastowej interwencji,
11)zabezpieczanie roślin przed silnymi mrozami,
12)otrząsanie krzewów i drzew iglastych oraz żywopłotów z pokrywy śnieżnej,
13)wywóz nieczystości powstałych na skutek prac,
14)inne prace ogrodnicze związane z pielęgnacją roślin, konieczne do wykonania ze względu na stan biologiczny roślin lub zagrożenie zdrowia mieszkańców na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zależności od potrzeb,
oraz konserwacja elementów małej architektury na terenach administrowanych
i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku tzn.:
-prace związane z zagospodarowaniem i urządzaniem terenów zieleni w elementy małej architektury tj. ławki parkowe, kosze uliczne, donice ogrodowe, gazony, budki lęgowe, domki dla owadów, płotki/ogrodzenia osłaniające rośliny itp. wraz z utrzymaniem tzn. z naprawą i konserwacją tych elementów oraz myciem w zależności od potrzeby,
-wymiana uszkodzonych elementów urządzeń zabawowych,
-naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów ogrodzeń,
-wymiana i uzupełnienia piasku w piaskownicach, strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych oraz toaletach dla psów,
-usuwanie skutków wandalizmu na obiektach małej architektury,
-naprawa lub wymiana tablic informacyjnych i regulaminów zlokalizowanych na terenach administrowanych przez ZIM,
-uzupełnienia nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi,
-demontaż i przewóz uszkodzonych urządzeń zabawowych do magazynu ZIM i z powrotem w celu ich zamontowania,
-malowanie elementów drewnianych i metalowych urządzeń zabawowych,
-mycie, dezynfekcja urządzeń zabawowych,
-wywóz nieczystości powstałych na skutek prac,
-inne prace związane z utrzymaniem wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych, boisk sportowych, zagospodarowaniem i wyposażeniem terenów zieleni, naprawą i konserwacją elementów małej architektury na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zależności od potrzeb.
3.Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego w zależności od występujących w tym zakresie potrzeb, stanu zdrowotnego zieleni na terenach objętych zamówieniem oraz przyznanych środków finansowych na dany rok budżetowy. Zamawiający każdorazowo będzie określał szczegółowy zakres rzeczowy zlecanych prac.
4.Przedmiotem zamówienia objęte są tereny zarządzane i administrowane przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku tj.: pasy drogowe dróg publicznych oraz 22 parki i skwery miejskie na terenach, których ulokowane są również place zabaw, boiska sportowe i siłownie zewnętrzne.
5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonane prace objęte przedmiotem zamówienia, na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru obejmującego realizację prac zgodnych z poszczególnym zleceniem.
6.Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca w terminie 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578811,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578811,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578811,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ogrody Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar 2 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771284820

7.3.4) Miejscowość: Bierkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-206

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578811,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-19 do 2025-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.