Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00241427/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21 (po zmianach)
- 2021/BZP 00241940/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00293702/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00293681/01 - Wynik z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146882776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/13be9b07-2724-403a-a568-e017152b33811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b3a069-3268-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002408/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzęu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
1.2.20 Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Zdrowia
1.2.21 Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Ochrony Środowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241427/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34679,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
1) 4 sztuk nowych komputerów stacjonarnych wraz z systemami operacyjnymi i pakietami biurowymi,
2) 4 sztuk nowych monitorów,
3) 2 sztuk nowych laptopów typ I wraz z systemami operacyjnymi,
4) 2 sztuk nowych laptopów typ II wraz z systemami operacyjnymi,
5) 50 sztuk nowych dysków SSD.
Szczegółowe określenie parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy – w załączniku nr 3 do SWZ.
Stosownie do art. 100 ust. 1 ustawy Pzp przedmiot zamówienia opisany w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy – załącznik nr 3 do SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43357,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Qvadro Toczek Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711215064
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Brata Chmielowskiego 54
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa QVADRO Toczek Mariusz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa QVADRO Toczek Mariusz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41812,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
- 2025_ Zakup i dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Mpetrol Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.