eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpalenicaPrzebudowa i modernizacja obiektów oświatowych i sportowych w Opalenicy.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych i sportowych w Opalenicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opalenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Opalenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 77 281, 697 873 192

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opalenica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/opalenica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych i sportowych w Opalenicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6146420b-be62-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028123/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych i sportowych w Opalenicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136703

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.1.2023.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6047074,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie niniejszego postępowania jest przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych i sportowych w Opalenicy: Szkoły Podstawowej w Opalenicy – budynek przy ul. Farnej nowe skrzydło, Zespołu Szkół w Opalenicy oraz Hali OSiR. W ramach inwestycji przewidziano zakresy prac dla następujących budynków:
Budynek Szkoły Podstawowej przy ul. Farnej w Opalenicy – nowe skrzydło:
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- wymiana ocieplenia dachu,
- wymiana pokrycia dachu,
- wprowadzenie wytycznych ppoż. dot., ewakuacji i oddymiania,
- wymiana stolarki otworowej zewnętrznej i połaciowej poddasza,
- doświetlenie sal lekcyjnych poddasza,
- wymiana okładzin podłogowych klas poddasza,
- wymiana i wprowadzenie innych elementów (np.ławy kominiarskie, rury spustowe, rynny drabinki śniegowe, drabina i wyłaz na dach)
- wymiana stolarki otworowej zewnętrznej PVC auli,
- remont elewacji pomieszczenia auli,
- instalacja urządzeń klimatyzacji z funkcją grzania auli.
Budynek Zespołu Szkół przy ul. Gimnazjalnej w Opalenicy:
- remont dachu wraz wymianą pokrycia, elementami towarzyszącymi, okapami, rynnami, rurami spustowymi, obróbkami itp.
- wymiana ocieplenia stropu poddasza w budynku,
- częściowa wymiana stolarki otworowej zewnętrznej PVC i ALU,
- montaż rolet zewnętrznych,
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- remont z malowaniem ścian i sufitów korytarzy oraz klatki schodowej,
- remont/wymiana okładziny posadzki w pomieszczeniu stołówki.
Budynek hali OSiR przy ul. Gimnazjalnej w Opalenicy:
- renowacja posadzki hali głównej oraz sal zajęciowych: sali fitness i siłowni,
- malowanie sali zajęciowych: sali fitness i siłowni
- wymiana oświetlenia hali głównej,
- wymiana stolarki otworowej zewnętrznej PVC hali głównej,
- montaż kurtyn hali głównej,
- montaż okładzin ściennych i sufitowych akustycznych/wygłuszających.
- wymiana nagrzewnic hali głównej wraz z niezbędną modernizacją instalacji.
Prace prowadzone będą na terenie funkcjonujących szkół i wewnątrz czynnych budynków, w których w ograniczonym zakresie prowadzone będą zajęcia dydaktyczne i sportowe.
Sposób prowadzenia wraz z harmonogramem prac zgodny będzie z zapisami projektu umowy, zał. nr III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8064433,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8064433,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8064433,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRACON Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792422506

7.3.3) Ulica: Senatorska 22

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-326

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) wykonanie robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, elektrycznych, teletechnicznych wykonywanych przez (podwykonawcę) El-Partner, ul. Wyszyńskiego 16, 63-100 Śrem,
2) wykonanie robót budowlanych w zakresie sieci instalacji sanitarnych: c.o., wentylacja, klimatyzacja wykonywanych przez (podwykonawcę) „FRETLESS” PHU Łukasz Łagoda, ul. Katowicka 39, Dziećmierowo, 62-035 Kórnik.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8064433,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.