eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży sanitarnej oraz wod -kan"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży sanitarnej oraz wod -kan”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży sanitarnej oraz wod -kan”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32fb83d-3325-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166614 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. Część 1 : Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach należących do TBS Wrocław Sp. Z o. o., których przykładowy wykaz został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla budynków:
1) ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 112-114,
2) ul. Bolesława Krzywoustego nr 91,
3) ul. Bolesława Krzywoustego nr 93-93A,
4) ul. Bolesława Krzywoustego nr 285,
5) ul. Zielnej nr 4-6-8-10-12-14-16-18-20-22,
6) ul. Zielnej 4a -4b-4c-4d,
7) ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 17-19-21-23-25,
8) ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 27-29-31-33 –ul. Kamieńskiego 200,
9) ul. Kasztelańskiej nr 13-15-17-19
10) ul. Kasztelańskiej nr 21,
11) ul. Stacha Świstackiego nr 5-7-9-11- 13,
12) ul. Bytomskiej nr 1,
13) ul. Bytomskiej nr 3-5,
14) ul. Wileńskiej nr 1-3-5-7-9-11-13,
15) ul. Wileńskiej nr 15-17-19-21-23-25-27,
16) ul. Wileńskiej nr 29-31-33-35-37 –Pionierów 5-7,
17) ul. Wileńskiej nr 2-4-6-8-10-12- Syjamskiej 4,
18) ul. Wileńskiej nr 14-16-18-20-22-24-Pionierów 9,
19) ul. Cedrowej nr 1-3-Pionierów 4-6,
20) ul. Cedrowej nr 5-7-9-11-13,
21) ul. Cedrowej nr 15-17-19-21-23-Topolowej 5.
22) ul. Cedrowej nr 2-4-6-8-10-12-Pionierów 8,
23) ul. Cedrowej nr 14-16-18-20.
24) ul. Cedrowej nr 22-24-26-28-Topolowej 3,
25) ul. Leonarda da Vinci nr 5a-6a-7a-8a-9a-10a,
26) ul. Leonarda da Vinci nr 11a-11b-12a-12b-12c,
27) ul. Trzebnickiej nr 76b -76c- 76d - 76e,
28) ul. Pakistańskiej nr 5-7-9-11-Wiertnamskiej nr 3
29) ul. Birmańskiej nr 1 – Mościckiego nr 42a-42b-42c
30) ul. Afgańskiej nr 2-4-6,
31) ul. Afgańskiej nr 8-10-14,
32) ul. Przybyszewskiego 102/104,
33) ul. Tylnej nr 14,
34) ul. Trzebnickiej nr 76 a

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 83307 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. Część 2 : Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach należących do TBS Wrocław Sp. Z o. o., których przykładowy wykaz został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla budynków:
35) ul. Górniczej nr 24-26-28-30-32-34-36-38-40-42-44-46-48-50,
36) ul. Błońskiej nr 1-3-5,
37) ul. Błońskiej nr 7-9,
38) ul. Prężyckiej nr 19-21-23,
39) ul. Prężyckiej nr 25-27-29,
40) ul. Prężyckiej nr 31-33-35
41) ul. Prężyckiej nr 37-39-41,
42) ul. Prężyckiej nr 66-68-70,
43) ul. Prężyckiej nr 72-74-76,
44) ul. Dolnobrzeskiej nr 13-15-17,
45) ul. Dolnobrzeskiej nr 19-21-23,
46) ul. Dolnobrzeskiej nr 25-27-29,
47) ul. Dolnobrzeskiej nr 31-31a
48) ul. Dolnobrzeskiej nr 33-35-37,
49) ul. Dolnobrzeskiej nr 39-41-43,
50) ul. Dolnobrzeskiej nr 45-47-49,
51) ul. Dolnobrzeskiej nr 24-26-28-30,
52) ul. Dolnobrzeskiej nr 36-36a,
53) ul. Dolnobrzeskiej nr 40- 40a,
54) ul. Dolnobrzeskiej nr 42- 42a,
55) ul. Dolnobrzeskiej nr 44 - 44a,
56) ul. Brzezińskiej nr 13-15-17-19-21-23-25-29,
57) ul. Brzezińskiej nr 31-33-35-37-39-41-43,
58) ul. Krępickiej nr 44-44a-44b-44c-44d– 44F
59) ul. Krępickiej nr 46-46a-46b-46c-46d,
60) ul. Prochowickiej nr 1-3-5,
61) ul. Prochowickiej nr 7-9-11,
62) ul. Prochowickiej nr 13-15-17,
63) ul. Prochowickiej nr 2-4,
64) ul. Prochowickiej nr 6-8.
65) ul. Prochowickiej nr 10-12,
66) ul. Daktylowej nr 1,
67) ul. Daktylowej nr 3,
68) ul. Daktylowej nr 5,
69) ul. Rodzynkowej nr 1,
70) ul. Rodzynkowej nr 3,
71) ul. Rodzynkowej nr 5,
72) ul. Rodzynkowej nr 2,
73) ul. Rodzynkowej nr 4-6,
74) ul. Rodzynkowej nr 8-10,
75) ul. Rodzynkowej nr 12-14,
76) ul. Wojanowskiej nr 2,
77) ul. Wojanowskiej nr 4,
78) ul. Wojanowskiej nr 6,
79) ul. Wojanowskiej nr 8-10,
80) ul. Wojanowskiej nr 12-14,
81) ul. Wojanowskiej nr 16-18,
82) ul. Wojanowskiej nr 20-22,
83) ul. Wojanowskiej nr 24,
84) ul. Wojanowskiej nr 26-28,
85) ul. Wojanowskiej nr 30,
86) ul. Wojanowskiej nr 32,
87) ul. Wojanowskiej nr 34-36,
88) ul. Wojanowskiej nr 38-40,
89) ul. Wojanowskiej nr 42-44,
90) ul. Wojanowskiej nr 46,
91) ul. Wojanowskiej nr 48,
92) ul. Wojanowskiej nr 50-52,
93) ul. Wojanowskiej nr 54-56,
94) ul. Wojanowskiej nr 58,
95) ul. Wojanowskiej nr 60,
96) ul. Wojanowskiej nr 62-64,
97) ul. Wojanowskiej nr 66-68,
98) ul. Wojanowskiej nr 70,
99) ul. Wojanowskiej nr 72,
100) ul. Wojanowskiej nr 74-76,
101) ul. Wojanowskiej nr 78-80
102) ul. Wojanowskiej nr 82-84,
103) ul. Brzozy nr 21-25- Berga nr 7-13- Bieńkowskiego nr 20-24,
104) ul. Wojanowska nr 30/K (kotłownia)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 83307 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119905,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119905,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119905,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: ul.Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119905,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82328,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119905,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119905,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525

7.3.3) Ulica: ul.Szczecińska 5

7.3.4) Miejscowość: Wroclaw

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119905,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.