Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00024069/01 - Wynik z dnia 2022-01-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Krypno
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Krypno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659415
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Krypno Ko¶cielne 23 B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krypno Ko¶cielne
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-111
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857169033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrypno@podlaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gminakrypno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Krypno
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58a9fde5-528b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00293813
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Krypno
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres
skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania : https://miniportal.uzp.gov.pl/ . W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: " Formularz do komunikacji" dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: ugkrypno@podlaskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf. doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES – Wykonawca powinien wówczas pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:ugkrypno@podlaskie.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krypno,
Krypno Ko¶cielne 23B, 19-111 Krypno Ko¶cielne, tel. 85/7169033, faks 85/7169035, e-mail: ugkrypno@podlaskie.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Krypno jest
Pan Janusz Szypluk, e-mail: iod_ug_krypno@podlaskie.pl, telefon (85) 716-90-33;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê oleju opa³owego dla Gminy Krypno, znak sprawy: IN.271.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych okre¶lonego w art. 16 rozporz±dzenia RODO nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. Skorzystanie z prawa ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê oleju opa³owego dla Gminy Krypno, znak sprawy: IN.271.5.2021, prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie
art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego dla Gminy Krypno do ni¿ej wymienionych budynków:
1. Szko³a Podstawowa w Krypnie, Krypno Ko¶cielne 48, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 30.000 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 7.000 l;
2. Hala Sportowa w Krypnie, Krypno Ko¶cielne 48, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 15.000 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 4.000 l;
3. Szko³a Podstawowa w D³ugo³êce, D³ugo³êka 50, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 5.000 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 4.000 l;
4. Szko³a Podstawowa w Górze, Góra 71, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 7.000 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 2.000 l;
5. ¦wietlica Wiejska w Rudzie, Ruda 71, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 6.500 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 2.000 l;
6. Gminny O¶rodek Kultury w Krypnie, Krypno Wielkie 9, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 3.000 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 1.000 l;
7. ¦wietlica Wiejska w Kruszynie, Kruszyn 1, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 2.000 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 600 l;
8. ¦wietlica Wiejska w Zastoczu, Zastocze 29A, szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego zg³oszona do zakupu w okresie: 3.500 l, szacunkowa wielko¶æ jednorazowej dostawy: ok. 800 l;
Olej opa³owy lekki wyprodukowany wed³ug PN-C-96024:2020-12 musi spe³niaæ nastêpuj±ce parametry jako¶ciowe:
a) zawarto¶æ siarki – max. 0,1 %/m/m,
b) warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg,
c) temperatura zap³onu – min. 56˚ C,
d) gêsto¶æ w temp. 15˚ C – max. 860 ,0 kg/m3,
e) lepko¶æ kinetyczna w temp. 20˚ C – max. ni¿. 6 mm2/s,
f) sk³ad frakcyjny:
- do 250˚ C destyluje – max. 65 % V/V,
- do 350˚ C destyluje – min. 85 % V/V,
g) zawarto¶æ wody - max. 200 mg/kg,
h) pozosta³o¶æ po spopieleniu – max. 0,01 % /m/m,
i) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej – max. 0,30 %/m/m,
j) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych – max. 24 mg/kg,
k) temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ – 20˚ C,
l) barwa – czerwona /wzrokowo/
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
- o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
- aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz ofertowy;2. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spó³ek cywilnych, konsorcjów)
3. pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
(je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wskazanym w Istotnych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.