Og³oszenie z dnia 2024-04-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00382333/01 - Wynik z dnia 2024-06-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej im. Ireny Kosmowskiej w Bieniowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kunice
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Kunice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647475
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kunice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-216
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8575322
1.5.8.) Numer faksu: 76/8575482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszyk@kunice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kunice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Szko³y Podstawowej im. Ireny Kosmowskiej w Bieniowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-22193e13-fe12-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00293813
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049850/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont budynków: kaplicy cmentarnej w Rosochatej, Szko³y Podstawowej w Rosochatej, Szko³y Podstawowej w Bieniowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9175633.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Dokumentacja postêpowania jest i w trakcie trwania zamówienia publicznego bêdzie upubliczniona pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ na stronie zamówienia - profil Gminy Kunice na platformie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917563.
Nr tel. do kontaktu w sprawie prowadzonego postêpowania 768575322 wew. 58, email: k.grzeszyk@kunice.pl, w zakresie spraw technicznych Witold Baszak tel. 768575322 wew. 54.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Szczegó³y dotycz±ce komunikacji zosta³y opisane w Rozdziale XII SWZ dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” w szczególno¶ci w zakresie:
a) przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ
b) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
c) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu
d) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu
e) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych
f) przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych
g) przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy
h) przesy³ania odwo³ania/inne
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Wiadomo¶ci”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917563
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) dalej „RODO” informujê, ¿e:
a) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urz±d Gminy Kunice, reprezentowany przez Wójta Gminy, ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice. Kontakt:
tel. (76) 857-50-13, e-mail: kunice@kunice.pl (dalej Administrator);
b) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: iodo.brzezinska@op.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pan/Pani:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych pani/pana dotycz±cych;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia pani/pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego unii europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) Prawo do wniesienia skargi do prezesa urzêdu ochrony danych osobowych, gdy uzna pani/pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych pani/pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
Pozosta³e informacje znajduj± siê na stronie prowadzonego postêpowania - https://platformazakupowa.pl/transakcja/917563
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maja zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szko³y Podstawowej im. Ireny Kosmowskiej w miejscowo¶ci Bieniowice 57, dzia³ka nr 198, obrêb 0001 Bieniowice, jednostka ewidencyjna 020904_2 Kunice. Remontem objêta jest elewacja budynku, czê¶æ stolarki okiennej oraz pomieszczenia wewn±trz budynku.
Przy okre¶laniu ceny obejmuj±cej przedmiotowe zamówienie oraz przedmiaru prac nale¿y uwzglêdniæ w szczególno¶ci informacje zawarte w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie prowadzonego zamówienia, w tym uzyskanych przez Zamawiaj±cego Projekcie Remontu Szko³y Podstawowej w Bieniowicach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót, Opisie Przedmiotu zamówienia oraz w „projekcie umowy”.
Szczegó³y w zakresie przedmiotu zamówienia znajduj± siê w dokumentacji postêpowania dostêpnej na stronie prowadzonego postêpowania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich wagami (1% = 1 pkt).
Kryterium, którym Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê przy wyborze oferty jest: C - cena - 60%; G – Okres gwarancji i rêkojmi na przedmiot umowy - 40%
Zaoferowana gwarancja i rêkojmia winna obejmowaæ pe³ne miesi±ce. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy, a maksymalny 60 miesiêcy. W przypadku gdy Wykonawca poda d³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi ni¿ 60 miesiêcy ocenie bêdzie podlega³ okres 60 miesiêcy. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy okres gwarancji i rêkojmi ni¿ 36 miesiêcy lub nie zaoferuje tego okresu w ofercie Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36 miesiêczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzglêdniony w umowie. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê wykonawcy, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwy¿sz± sumê punktów w ocenianych kryteriach.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
Pozosta³e regulacje w zakresie sposobu oceny ofert znajduj± siê w SWZ dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.Zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w nastêpuj±cym zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- dysponuje lub bêdzie dysponowaæ potencja³em kadrowym niezbêdnym do realizacji zamówienia tj. dysponuje lub wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ w okresie przewidzianym na realizacjê zamówienia osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r poz. 282 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r., poz. 334 ze zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 1 zadanie w zakresie realizacji robót budowlanych o warto¶ci minimum 200.000,00 z³. przy zabytku wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
Powy¿sze wykonane roboty musz± byæ potwierdzone dowodami okre¶laj±cymi i¿ roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów, inne odpowiednie dokumenty.
Pozosta³e regulacje w zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu znajduj± siê w SWZ na stronie prowadzonego postêpowania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szych dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SWZ.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz ma dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego/o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
c) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pozosta³e informacje w tym zakresie dostêpne s± pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:a) o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ustêp 1 SWZ – za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ustêp 3 SWZ (je¿eli dotyczy) – za³±cznik nr 7 do SWZ,
c) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – (je¿eli dotyczy) – za³±cznik nr 8 do SWZ,
d) dowód wniesienia wadium,
e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty,
f) pe³nomocnictwa, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
Pozosta³e regulacje w tym zakresie znajduj± siê w SWZ na stronie prowadzonego postêpowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych i 00/100).Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Numer 43 8649 1028 2001 0000 0228 0005 z dopiskiem w tytule przelewu „Wadium na zabezpieczenie oferty dla postêpowania nr ZP.271.3.2024”
Pozosta³e regulacje w tym zakresie znajduj± siê w SWZ na stronie prowadzonego postêpowania.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ustêp 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/roboty budowlane/dostawy (w zale¿no¶ci od tego co jest rodzajem zamówienia) wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych:
a) zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi
b) prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj±, w ramach zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
Pozosta³e regulacje w zakresie wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia znajduj± siê na stronie prowadzonego postêpowania w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduj± siê na stronie prowadzonego postêpowania w dokumencie "projekt umowy".7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-08 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917563
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-06
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiotowe zadanie jest finansowane ze ¶rodków zewnêtrznych tj. Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Rz±dowy Program Odbudowy ZabytkówPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica ¦ródmie¶cie - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie
- Wykonywanie bie¿±cych prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomo¶ciach bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Siechnice
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,u¿ytkowych i czê¶ci wspólnych w budynkach stanowi±cych zasób Gminy Miasto Ko³obrzeg zarz±dzanych przez Ko³obrzeskie TBS Sp. z o.o.
- Remont skoczni narciarskiej HS31 i HS19 im. Józefa Przyby³y przy ul. Ochota w Bystrej
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.