Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I PLACÓWEK W ROKU SZKOLNYM 2022/2023, ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ JERZMANOWICE-PRZEGINIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jerzmanowice-Przeginia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387816664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rajska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122887450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpegiel.cuw@jerzmanowice-przeginia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I PLACÓWEK W ROKU SZKOLNYM 2022/2023, ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ JERZMANOWICE-PRZEGINIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b757ca9-fe89-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032574/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Jerzmanowice-Przeginia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 303600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 OBEJMUJE:- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Krakowie (placówki feryjne i nieferyjne) oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
1) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna dla Dzieci z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu „Przystanek Szkoła” ul. Oboźna 29B; 30-010 Kraków – 1 uczeń z Przegini (placówka feryjna)
2) Niepubliczne Przedszkole Specjalne Związku Polskich Kawalerów Maltańskich
Al. Kasztanowa 4a; 30-227 Kraków – 1 dziecko ze Sąspowa (placówka nieferyjna)
3) Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 150 w Zespole Szkół Specjalnych Nr 11,
Al. A.Dygasińskiego 25; 30-820 Kraków - dziecko ze Szklar (placówka feryjna)
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia Część II zawierająca wzory umów oraz Część III zawierająca Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części.
7. Kody CPV (wg Wspólnego Słownika Zamówień):
- 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób (główny kod cpv);
- 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
8. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
2) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych,
3) wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami,
4) ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5) każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
6) zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno– wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uwaga! Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na stronie internetowej prowadzonego postępowania i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.
10. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w przez cały okres trwania zamówienia tj. kierowanie pojazdami (kierowcy),
- jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania,
- jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania,
- uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – wskazano we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 193200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 OBEJMUJE:- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły w Wolbromiu (placówka nieferyjna) oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
1) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, ul. Skalska 22; 32-340 Wolbrom, – 7 uczniów, w tym: 3 (troje) z Przegini, 1 (jeden) z Sąspowa, 2 (dwoje) z Gotkowic, 1 (jeden) z Jerzmanowic.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia Część II zawierająca wzory umów oraz Część III zawierająca Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części.
7. Kody CPV (wg Wspólnego Słownika Zamówień):
- 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób (główny kod cpv);
- 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
8. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
2) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych,
3) wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami,
4) ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5) każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
6) zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie zakres obejmujący dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowice-Przeginia do szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno– wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią wyjaśnienia za obowiązującą należy przyjąć treść wyjaśnienia.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uwaga! Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na stronie internetowej prowadzonego postępowania i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.
10. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w przez cały okres trwania zamówienia tj. kierowanie pojazdami (kierowcy),
- jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania,
- jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania,
- uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – wskazano we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 110400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133887,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177606,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133887,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muscar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133887,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108284,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136073,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108284,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. KALETA Renata Kaleta,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370109525
7.3.3) Ulica: os. Władysława Łokietka 21/23,
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108284,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.