Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195328/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placów zabaw na terenie gminy Andrespol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126
1.5.2.) Miejscowość: Andrespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.andrespol.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa placów zabaw na terenie gminy Andrespol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212f7383-206b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001310/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Rozbudowa placów zabaw na terenie Gminy Andrespol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Jana Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17a. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci przy Szkole Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Jana Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17.
b. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
b1. Wykonanie nawierzchni placu zabaw: bezpiecznej piaskowej na geowłókninie.
b2. Zakup, dostawę oraz montaż na kotwach stalowych metalowych urządzeń placu zabaw:
• Zestawu zabawowego
• Trampoliny ziemnej
• Bujaka sprężynowego – np. konik
• Huśtawki wagowej podwójnej
• Huśtawki wahadłowej poczwórnej
• Karuzeli tarczowej
• Piaskownicy
b3. Zakup dostawę oraz montaż elementów małej architektury:
• Stołów piknikowych z ławkami – 2 sztuki
• Ławek z oparciem – 3 sztuki
• Koszy na śmieci – 2 sztuki
• Regulaminu placu zabaw – 1 sztuka
c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz technologia robót wyszczególnione zostały w załącznikach od nr 11 do nr 13 włącznie:
c1. Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Plac zabaw SP Justynów
c2. Załącznik nr 12 do SWZ – STWiOR – Plac zabaw SP Justynów
c3. Załącznik nr 13 do SWZ – Przedmiar robót – Plac zabaw SP Justynów
d. Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
e. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem zachowania wszystkich elementów i parametrów urządzeń oraz wymiarów urządzeń nie różniących się od podanych o ±5%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 88800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 - Budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu wAndrespolu, ul. Ceramiczna 4
a. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Andrespolu, ul. Ceramiczna 4.
b. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
b1. Wykonanie nawierzchni placu zabaw: bezpiecznej piaskowej na geowłókninie.
b2. Zakup, dostawę oraz montaż na kotwach stalowych drewnianych urządzeń placu zabaw (konstrukcja wykonana z drzewa akacji):
• Zestawu zabawowego
• Huśtawki wagowej
• Huśtawki na sprężynach
• Bujaka sprężynowego – motorek
b3. Zakup dostawę oraz montaż elementów małej architektury:
• Ławek z oparciem – 2 sztuki
c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz technologia robót wyszczególnione zostały w załącznikach od nr 14 do nr 16 włącznie:
c1. Załącznik nr 14 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Plac zabaw Przedszkole Andrespol
c2. Załącznik nr 15 do SWZ – STWiOR – Plac zabaw Przedszkole Andrespol
c3. Załącznik nr 16 do SWZ – Przedmiar robót– Plac zabaw Przedszkole Andrespol
d. Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
e. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem zachowania wszystkich elementów i parametrów urządzeń oraz wymiarów urządzeń nie różniących się od podanych o ±5%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 83000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Doposażenie terenu przy skateparku w Stróży, ul. Tuszyńska 102a. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenu przy skatearku w Stróży ul. Tuszyńska 102
b. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje zakup, dostawę oraz montaż:
• Ławki metalowej bez oparcia z siedziskiem z desek – 4 sztuki
• Ławostołu drewnianego – 2 sztuki
• Ławki bez oparcia z motywem np. kosmosu – 2 sztuki
• Koszy na śmieci – 6 sztuk
• Stołu do gry w szachy – 2 sztuki
• Stołu do gry w chińczyka – 1 sztuka
c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz technologia robót wyszczególnione zostały w załącznikach od nr 17 do nr 19 włącznie:
c1. Załącznik nr 17 do SWZ – Dokumentacja projektowa – teren skateparku w Stróży
c2. Załącznik nr 18 do SWZ – STWiOR – teren skateparku w Stróży
c3. Załącznik nr 19 do SWZ – Przedmiar robót– teren skateparku w Stróży
d. Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
e. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem zachowania wszystkich elementów i parametrów urządzeń oraz wymiarów urządzeń nie różniących się od podanych o ±5%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67559,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109101,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67559,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran,A.Czyran - Andrzej Czyran
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Czyran, Łukasz Cyran, Radosław Kołacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462649691
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
jakie przetargi wygrała firma
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67559,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL CONSTRUCTION Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312035348
7.3.3) Ulica: Torowa
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23981,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23981,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran - Andrzej Czyran
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Czyran, Łukasz Cyran, Radosław Kołacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462649691
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Dyz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
jakie przetargi wygrała firma
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23981,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.