eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójObsługa serwisowa angiografu Allura Xper FD20/FD20, Tomografu Komputerowego Brilliance 16 - Slice, aparatu RTG Bucky TS Trauma



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa angiografu Allura Xper FD20/FD20, Tomografu Komputerowego Brilliance 16 – Slice, aparatu RTG Bucky TS Trauma

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272790824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 7

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 47-84-500

1.5.8.) Numer faksu: (032) 47 84 506

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wss2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wss2.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa serwisowa angiografu Allura Xper FD20/FD20, Tomografu Komputerowego Brilliance 16 – Slice, aparatu RTG Bucky TS Trauma

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744d0289-1b6a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002103/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej producenta Philips

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 305 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 214 ust 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 stycznia 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.Uzasadnienie wyboru trybu: Philips Polska Sp. z o.o., jest w chwili obecnej jedynym autoryzowanym serwisem sprzętu medycznego firmy Philips Medical Systems Nederland BV na terenie Polski, ją do świadczenia czynności serwisowych w szczególności w zakresie konserwacji naprawczej, konserwacji prewencyjnej, aktualizacji oprogramowania, modernizacji sprzętu lub aktualizacji zabezpieczeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjenta i użytkownika, poprawy bezpieczeństwa produktów i poprawy ich sprawności. Ponadto, Wykonawca złożył stosowane oświadczenie na powyższą okoliczność.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.38.382-16.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 913000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Obsługa serwisowa angiografu Allura Xper FD20/FD20, Tomografu Komputerowego Brilliance 16 – Slice, aparatu RTG Bucky TS Trauma w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący
Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu
zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50312300-8 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980994,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980994,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980994,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Philips Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011097206

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 195 B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980994,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.