Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246191/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
- 2023/BZP 00350623/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trzciana.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzciana 302
1.5.2.) Miejscowość: Trzciana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 648 44 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://trzciana.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trzciana.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecb43372-3632-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002971/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trzciana.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RISKIR.271.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 884798,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Trzciana, na których zamieszkują mieszkańcy lub powstają odpady, z wyłączeniem odpadów budowlanych nie stanowiących odpady komunalne oraz odpadów powstałych w instytucjach, szkołach, obiektach użyteczności publicznej oraz w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.
2.Charakterystyka Gminy:
2.1 Powierzchnia Gminy Trzciana: ok.44 km2
Sołectwa: Trzciana, Leszczyna, Łąkta Dolna, Ujazd, Kierlikówka, Rdzawa i Kamionna
2.2 Liczba mieszkańców Gminy Trzciana na dzień 12.10.2021 r. - 4 894 (wg. Złożonych deklaracji).
2.3 Liczba punktów odbioru odpadów na dzień 12.10.2021 r. - 1365 (wartość może ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia).
3. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidzianych do odebrania, transportu i zagospodarowania wynosi ogółem: 907 Mg /12 miesięcy w tym:
a) niesegregowane (zmieszane) o kodzie 20 03 01: 245 Mg/12 miesięcy,
b) odpady zebrane w sposób selektywny w ilości: 662 Mg/12 miesięcy.
4. Z terenu Gminy Trzciana odpady komunalne zmieszane i segregowane (z wyłączeniem odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego) odbierane będą od właścicieli nieruchomości w workach lub pojemnikach. Wykonawca zaopatruje właścicieli nieruchomości wyłącznie:
a) w zróżnicowane kolorystycznie worki oznaczone logiem i/lub nazwą przedsiębiorcy odbierającego odpady komunalne i napisem określającym ich przeznaczenie (rodzaj gromadzonych odpadów)
b) w naklejki samoprzylepne na worki umożliwiające identyfikację danej nieruchomości.
Posiadanie przez właścicieli pojemników nie jest wymagane, ale w przypadku ich posiadania nie wyklucza się odbioru śmieci w nich zgromadzonych.
5.Pod względem koloru wyróżnia się worki:
a)CZARNE oznaczone napisem „ODPADY POZOSTAŁE” z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
b) NIEBIESKIE oznaczone napisem „PAPIER” z przeznaczeniem na odpady z papieru i tektury w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
c) ŻÓŁTE oznaczone napisem „METELE I TWORZYWA SZTUCZNE” z przeznaczeniem na odpady metali w tym odpady opakowaniowe, odpady z tworzyw sztucznych w tym odpady opakowaniowe, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
d) ZIELONE oznaczone napisem „SZKŁO” z przeznaczeniem na odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
e) BRĄZOWE oznaczone napisem "BIO" z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji,
f) SZARE oznaczone napisem „POPIÓŁ I ŻUŻEL PIECOWY” z przeznaczeniem na popiół i żużel piecowy,
g) POMARAŃCZOWE oznaczone napisem „ODPADY NIEBEZPIECZNE” z przeznaczeniem na chemikalia i opakowania po chemikaliach oraz zużyte świetlówki i żarówki,
h) JASNOPOMARAŃCZOWE oznaczone napisem „PIELUCHY I PIELUCHOMAJTKI” z przeznaczeniem na pieluchy jednorazowe i pieluchomajtki,
i) POPIELATE oznaczone napisem „ZUŻYTA ODZIEŻ I TEKSTYLIA” z przeznaczeniem na zużytą odzież i tekstylia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 966968,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 966968,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 966968,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASZKAN S.F.Z. SROKA sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811821834
7.3.3) Ulica: Zegartowice 105
7.3.4) Miejscowość: Raciechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRASZKAN S.F.Z. SROKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TRASZKAN S.F.Z. SROKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 966968,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TRZCIANA
- Dostawa produktów mleczarskich do Internatu ZSTW w Trzcianie na rok 2025
- Remont drogi gminnej nr 580595K w km od 0+000 do km 0+330 w miejscowości Kierlikówka.
więcej: przetargi TRZCIANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.