Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00327405/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Starowiejskiej i ulicy Ludowej w Tomaszowie Mazowieckim (III POSTĘPOWANIE)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11
1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9f3baec-1ebd-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Starowiejskiej i ulicy Ludowej w Tomaszowie Mazowieckim (III POSTĘPOWANIE)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f3baec-1ebd-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie chodników w ul. Starowiejskiej i Ludowej w Tomaszowie Mazowieckim wraz z jego realizacją.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.31.2022.ZP - III POSTĘPOWANIE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1293306,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę ul. Starowiejskiej i ul. Ludowej w Tomaszowie Mazowieckim.
2. Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) budowa chodników i zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
4) odcinkowe przeprofilowanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
5) budowa kanału technologicznego,
6) budowa poboczy i rowów,
7) wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego,
8) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej (projekty, przedmiary robót) oraz
szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę Projektowanie Andrzej
Paźgier, ul. Warszawska 49 w Bełchatowie.
4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania
zadania m. in.:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami;
2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;
3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót;
4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i
terenu budowy;
6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania
czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach
samochodów wyjeżdżających z budowy);
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów;
9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji
odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru
robót zanikających lub ulegających zakryciu;
10) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i
przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
11) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przy realizacji i rozliczaniu
inwestycji;
12) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach
materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych;
13) materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania stanowią własność zamawiającego.
14) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR;
15) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem;
16) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
5. Hierarchia ważności dokumentów: Umowa z Wykonawcą robót, SWZ, Projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót.
6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją
inwestycji, co stanowi wyraz obowiązku informacyjnego wykonawcy określonego w art. 651 k.c.
8. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp - zamawiający nie odrzuci oferty
tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi,
specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod
warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o
których mowa w art. 104-107 pzp, „że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w
opisie przedmiotu zamówienia.".
Wobec powyższego, w świetle literalnego brzmienia zacytowanego przepisu, zamawiający informuje, że w przypadku
oferowania, któregoś z elementów przedmiotu zamówienia równoważnego w zakresie norm, wykonawca może
udokumentować ich równowartość nawet wówczas, gdy zamawiający nie wymaga przedłożenia przez wykonawców
przedmiotowych środków dowodowych.
W takim przypadku wykonawca celem udowodnienia równoważności powinien przedłożyć z ofertą stosowne dokumenty.
Jednocześnie zamawiający pozostawia swobodę wykonawcom co do momentu, w którym winien zaoferować materiały lub
urządzenia równoważne w zakresie norm. Powyższe uzależnione od tego w jakim momencie wykonawca poweźmie taki
zamiar. Jeśli uczyni to na etapie składania ofert to winien zaoferować dobra równoważne w tym właśnie momencie.
Natomiast, modyfikacja w ww. zakresie na etapie realizacji zamówienia będzie traktowana jako zmiana umowy i
rozpatrywana będzie w kontekście zapisów projektu umowy. Stosownie do art. 107 ust. 2 pzp – zamawiający może wezwać
wykonawcę do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych - jeżeli będą niekompletne. W przypadku, kiedy
wykonawca nie załączy do oferty dokumentów przedmiotowych potwierdzających równoważność – zamawiający uzna, że
oferuje materiały/urządzenia zgodne z postanowieniami dokumentacji technicznej/projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1927078,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1927078,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJSTER BRUK Sebastian Sputowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731713801
7.3.3) Ulica: Cegielniana 33, Wąwał
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAJSTER BRUK Sebastian Sputowski
jakie przetargi wygrała firma
MAJSTER BRUK Sebastian Sputowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1927078,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.