Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235208/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 64
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0585889818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9267d7-fba1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00172270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa budymku administracyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149653,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska", położonego na działce nr 387/13, obręb ewidencyjny Kaliska, gmina Kaliska.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych w części budynku administracyjnego tj. w lewym skrzydle na parterze, w pomieszczeniach o numerze 0.01, 0.03 oraz 0.04 zgodnie z dokumentacją projektową. Przebudowa dotyczy zmiany funkcji pomieszczeń mieszkalnych na biurowe. Realizacja przewiduje między innymi roboty rozbiórkowe ścian wewnętrznych, podłóg, roboty tynkarskie, wykonanie nowego podciągu, wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych oraz częściowo z płyty kartonowo-gipsowej, nowych podłóg winylowych drewnopodobnych typu Designflooring international Looselay Wood o właściwościach akustycznych o grubości minimum 4,5 mm w pomieszczeniu biurowym oraz podłóg kamiennych grafitowych (wapień naturalny) w części komunikacyjnej, oddzielenie punktu ksero za pomocą przeszklenia Z2, montaż nowej stolarki drzwiowej typu Porta Silence DT-A37 1 szt., montaż stolarki okiennej 3 szt. oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (okna i parapety dostarcza Zamawiający), zamurowanie istniejących drzwi zewnętrznych oraz wykonanie tymczasowego zabezpieczenia w formie szczelnej ściany działowej w systemie lekkiej zabudowy, oddzielającej część remontową od części biurowej czynnej. Roboty malarskie ścian w kolorze NCS S 2000-N, sufitów w kolorze NCS 0 0300-N. Ponadto zakres robót obejmuje montaż instalacji elektrycznej, teletechnicznej, centralnego ogrzewania zgodnie z projektem. Zmiana względem projektu dotyczy montażu klimatyzatora z sufitowego na typ ścienny w pomieszczeniu biurowym. Nowa lokalizacja - na ścianie od strony tarasu. Należy uwzględnić również zmianę instalacji zasilającej klimatyzatora. Ilość opraw oświetleniowych: Op-12 7szt., Op-13 2 szt., Op-6 4 szt. Roboty zewnętrzne to między innymi rozbiórka starych schodów zewnętrznych, wykonanie opaski budynku ok 10mb oraz nowej elewacji - od strony tarasu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154605,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187048,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154605,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dariusz Bławat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921972580
7.3.3) Ulica: Osiedle przy Rondzie nr 3
7.3.4) Miejscowość: Pinczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DARIUSZ BŁAWAT
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DARIUSZ BŁAWAT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154605,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.