eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaPrzebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 64

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0585889818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9267d7-fba1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00172270/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa budymku administracyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235208

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149653,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska", położonego na działce nr 387/13, obręb ewidencyjny Kaliska, gmina Kaliska.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych w części budynku administracyjnego tj. w lewym skrzydle na parterze, w pomieszczeniach o numerze 0.01, 0.03 oraz 0.04 zgodnie z dokumentacją projektową. Przebudowa dotyczy zmiany funkcji pomieszczeń mieszkalnych na biurowe. Realizacja przewiduje między innymi roboty rozbiórkowe ścian wewnętrznych, podłóg, roboty tynkarskie, wykonanie nowego podciągu, wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych oraz częściowo z płyty kartonowo-gipsowej, nowych podłóg winylowych drewnopodobnych typu Designflooring international Looselay Wood o właściwościach akustycznych o grubości minimum 4,5 mm w pomieszczeniu biurowym oraz podłóg kamiennych grafitowych (wapień naturalny) w części komunikacyjnej, oddzielenie punktu ksero za pomocą przeszklenia Z2, montaż nowej stolarki drzwiowej typu Porta Silence DT-A37 1 szt., montaż stolarki okiennej 3 szt. oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (okna i parapety dostarcza Zamawiający), zamurowanie istniejących drzwi zewnętrznych oraz wykonanie tymczasowego zabezpieczenia w formie szczelnej ściany działowej w systemie lekkiej zabudowy, oddzielającej część remontową od części biurowej czynnej. Roboty malarskie ścian w kolorze NCS S 2000-N, sufitów w kolorze NCS 0 0300-N. Ponadto zakres robót obejmuje montaż instalacji elektrycznej, teletechnicznej, centralnego ogrzewania zgodnie z projektem. Zmiana względem projektu dotyczy montażu klimatyzatora z sufitowego na typ ścienny w pomieszczeniu biurowym. Nowa lokalizacja - na ścianie od strony tarasu. Należy uwzględnić również zmianę instalacji zasilającej klimatyzatora. Ilość opraw oświetleniowych: Op-12 7szt., Op-13 2 szt., Op-6 4 szt. Roboty zewnętrzne to między innymi rozbiórka starych schodów zewnętrznych, wykonanie opaski budynku ok 10mb oraz nowej elewacji - od strony tarasu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154605,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187048,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154605,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dariusz Bławat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921972580

7.3.3) Ulica: Osiedle przy Rondzie nr 3

7.3.4) Miejscowość: Pinczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154605,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.