Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212097/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00232217/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00534581/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w Rejonie Tarnów (zadanie nr 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRZYSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 642
1.5.2.) Miejscowość: Skrzyszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.skrzyszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1eef62b8-efe4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w Rejonie Tarnów (zadanie nr 2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eef62b8-efe4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151939,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w Rejonie Tarnów (zadanie nr 2)” w poniższych lokalizacjach:
1) droga krajowa nr 94 g w km 81,639 – Ładna, gmina Skrzyszów - budowa dedykowanego doświetlenia - wlot podporządkowany
2) droga krajowa nr 94 g w km 84,040 - Pogórska Wola, gmina Skrzyszów - budowa dedykowanego doświetlenia - DK ciąg główny
3) droga krajowa nr 94 g w km 86,471 - Pogórska Wola, gmina Skrzyszów - budowa dedykowanego doświetlenia - wlot podporządkowany
2. W ramach niniejszego zadania przewiduje się zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych infrastruktury dla pieszych w postaci dedykowane oświetlenie na przejściu dla pieszych wraz ze strefami przejściowymi w ciągu głównym oraz na dwóch wlotach podporządkowanych, które zapewniają kontrast luminacji postaci pieszego oraz tła za pieszym, jednocześnie żaden z użytkowników nie powinien być oślepiony przez źródła światła.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
2) wytycznych technicznych pn.: Wytyczne wykonania dedykowanego oświetlenia bez budowy stref przejściowych na istniejących przejściach dla pieszych zlokalizowanych w/c dróg krajowych Małopolski – Kraków, 2022 - stanowiących załącznik nr 10 do SWZ;
3) poglądowych lokalizacjach - stanowiących załącznik nr 11 do SWZ
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i wydania przedmiotu zamówienia w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu służy przedmiot umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98898,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98898,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930685422
7.3.3) Ulica: Brzozowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98898,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.