Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259957/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00267927/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-947dd3dd-ea88-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947dd3dd-ea88-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.260.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 593660,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sprawnych technicznie urządzeń, w postaci ciągnika w komplecie z kosiarką bijakową tylno-boczną lub zamiennie z kosiarką wysięgnikową wraz z obsługą, do prac przy koszeniu pasów drogowych oraz terenów Zielonej Góry.2. Wymagania techniczne:
a) kosiarki tylno-bocznej:
- szerokość ramienia koszącego – 1,6 ( +/- 10 cm )
- liczba młotków: (400g) 24 szt.
b) kosiarki wysięgnikowej:
- szerokość ramienia koszącego – 1,2m (+/- 10 cm)
- liczba młotków: (400g) 24 szt.
- zakres pracy: min 4m
b) Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji umowy:
- aktualne badania techniczne pojazdu,
- aktualne uprawnienia operatorów,
- aktualne badania lekarskie operatorów należy dostarczyć przed rozpoczęciem usługi.
c) Wykonawca oświadczy, że udostępnione urządzenia będą sprawne technicznie oraz muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, a także aktualne badania i przeglądy techniczne.
d) Wykonawca oświadczy, że kierowcy-operatorzy, wykonujący z ramienia wykonawcy usługę w ramach przedmiotu zamówienia, będą posiada doświadczenie zawodowe, aktualne badania lekarskie bez przeciwskazań do wykonywanej pracy, wszelkie szkolenia, niezbędne pozwolenia lub inne dokumenty uprawniające do jego obsługi, zgodnie z przepisami prawa. Kierowcy – operatorzy zobowiązani będą przestrzegać przepisów bhp powszechnie obowiązujących u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobą trzecim w trakcie lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
e) Wykonawca udostępni nr rejestracyjne ciągnika przed podpisaniem umowy.
f) Wykonawca oświadcza, że jest specjalistyczną firmą, posiadającą odpowiedni uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i środki materialne oraz sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i techniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 237535,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa Udostępnienia i pracy dwóch podnośników koszowych o wysięgu 25 m i 20 m do pielęgnacji i wycinki drzew wraz z obsługą- operatora( w zależności od zapotrzebowania – przyjmuje się okres od marca 2024 do marca 2025r. w zależności od pory roku i sprzyjających warunków atmosferycznych ).
2. Wymagania techniczne podnośnika:
a) podnośnik powinien być dostosowany do pracy dwóch osób na platformie wysięgnikowej;
b) główny podnośnik wymagany o masie całkowitej 7,5t, podnośnik dodatkowy o masie całkowitej 3,5t;
c) Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji umowy:
- aktualne badania techniczne pojazdów;
- aktualne uprawnienia operatorów;
- aktualne badania lekarskie operatorów należy dostarczyć przed rozpoczęciem realizacji usługi.
d) Wykonawca oświadczy, że udostępnione urządzenia będą sprawne technicznie oraz muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami atesty i certyfikaty, a takż aktualne badania i przeglądy techniczne.
e) Wykonawca oświadczy, że kierowcy-operatorzy, wykonujący z ramienia Wykonawcy usługę w ramach przedmiotu zamówienia, będą posiadać doświadczenie zawodowe, aktualne badania lekarskie bez przeciwskazań do wykonywanej pracy, wszelkie szkolenia, niezbędne pozwolenia lub inne dokumenty uprawniające do jego obsługi, zgodnie z przepisami prawa. Kierowcy – operatorzy zobowiązani będą przestrzegać przepisów bhp powszechnie obowiązujących u Zamawiającego. Wykonawca
gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobą trzecim w trakcie lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
f) Wykonawca powinien przedstawić nr rejestracyjne podnośników przed podpisanie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
4.5.5.) Wartość części: 356125,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221178,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221178,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221178,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TAXUS" Małgorzata Guran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730298442
7.3.3) Ulica: Ochla-Zielonogórska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-006
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAŁGORZATA GURAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAŁGORZATA GURAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221178,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371306,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371306,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371306,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE Sławomir Imbierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291061062
7.3.3) Ulica: Błotna 2A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-133
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR IMBIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR IMBIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371306,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.