Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206987/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00220693/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP. 26.29.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP. 26.29.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2416d430-cca5-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbiórki budynków 3 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP. 26.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Limanowskiego 135, Pogonowskiego 67• Usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa dla życia i zdrowia ludzi lub mienia (w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego) poprzez wykonanie rozbiórki do poziomu 0,3 m nad poziom gruntu nieużytkowanego budynku gospodarczego (nr geodezyjny 1289) położonego na nieruchomości przy ul. Limanowskiego 135 w Łodzi (dz. ew. nr 270, obręb B 29) oraz wykonanie prac dodatkowych, zgodnie z OPZ. Kubatura budynku: ok. 385,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
• Usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa dla życia i zdrowia ludzi lub mienia (w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego) poprzez wykonanie rozbiórki do poziomu 0,3 m nad poziom gruntu nieużytkowanego budynku gospodarczego poprzecznej oficyny położonego na nieruchomości przy ul. Pogonowskiego 67 w Łodzi (dz. ew. nr 173, obręb P 13) oraz wykonanie prac dodatkowych, zgodnie z OPZ . Kubatura budynku ok. 335,00m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 120260,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Ks. Brzóski 7 i 9, Grudziądzka 6• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynków znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Ks. Brzóski 7 (działka nr 348, obręb B-28) oraz ul. Ks. Brzóski 9 (działka nr 346, obręb B-28), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1921/2023 z dnia 29.08.2023r. oraz nr 899/2023 z dnia 21.04.2023r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.2201.2023 z dnia 30.11.2023r. oraz nr DPRG-UAII.1360.2023 z dnia 25.07.2023 r. i dokumentacją techniczną. Kubatura budynków: Brzóski 7 ok. 1 385 m3, Brzóski 9 ok. 2 094 m³. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynku gospodarczego znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Grudziądzkiej 6 (działka nr 118, obręb B 31), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2177/2023 z dnia 02.10.2023r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UAII.2116.2023 z dnia 17.11.2023 r. i dokumentacją techniczną. Kubatura budynku: ok. 341,01m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 959233,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Sporna 18, Lipowa 76 i 78• Rozbiórka budynku mieszkalnego oraz gospodarczego znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Spornej 18 (działki nr 92/1 i 92/2, obręb B-54), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 8635/VII/18 z dnia 13.06.2018 r. oraz 9456/VII/18 z dnia 3.10.2018r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG UAI.1597.2022 z dnia 29.08.2022 r. Kubatura obiektu ok. 1 316 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynków gospodarczych znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Lipowej 76 (działka nr 88, obręb P- 20) oraz ul. Lipowej 78 (działka nr 89/1, obręb P-20), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1699/2022 z dnia 26.07.2022r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.17.2023 z dnia 04.01.2023 r., pozwoleniem WUOZ zn. WUOZZN.5181.145.2021.TK. Kubatura budynku: ok. 625 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 484110,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Rudzka 22, Rudzka 30, Kolumny 341• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dwóch budynków użytkowych (nr geodezyjny 493 i 494) oraz budynku gospodarczego (nr geodezyjny 495) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rudzkiej 22 (działka nr 158/2, obręb G-40) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 41/2024 z dnia 15.01.2024r. Kubatura budynków ok. 1 278,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dwóch budynków użytkowych (nr geodezyjny 493 i 494) oraz budynku gospodarczego (nr geodezyjny 495) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rudzkiej 30 (działka nr 165, obręb G-40) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 71/2024 z dnia 15.01.2024 r. Kubatura budynków: ok. 80,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku gospodarczego (nr geodezyjny 381) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kolumny 341 (działka nr 140/1, obręb G-55), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 26/2024 z dnia 09.01.2024 r. oraz wykonanie robót dodatkowych. Kubatura budynków ok. 150,00m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 188098,9 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Piasta 11, Rentowna 31, Ksawerowska 41 i 43• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku gospodarczego (nr geodezyjny 720) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piasta 11 (działka nr 159/5, obręb G-1) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 144/2024 z dnia 25.01.2024 r. oraz wykonanie robót dodatkowych. Kubatura budynków: ok. 360,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr geodezyjny 1394) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rentownej 31 (działka nr 1067, obręb G-26) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 23/2024 z dnia 09.01.2024r. Kubatura budynków: ok. 340,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dwóch budynków mieszkalnych (nr geodezyjny 174 i 175) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Ksawerowskiej 41 i 43 (działka nr 130/3 i 130/4, obręb G-49), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 143/2024 z dnia 25.01.2024 r. Kubatura budynków: ok. 750,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 245661,5 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Wojska Polskiego 16, Wapiennej 32a• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr geodezyjny 1394) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 16 (działka nr 295/1, obręb B-47), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 209/2024 z dnia 06.02.2024 r. oraz wykonanie robót dodatkowych. Kubatura budynków: ok. 2 200,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku użytkowego - garażu (nr geodezyjny 107) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wapiennej 32a (działka nr 84/12, obręb P-7), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2607/2023 z dnia 30.11.2023r. oraz wykonanie robót dodatkowych. Kubatura budynków: ok. 100,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 205022,4 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRW PIOTR FELINOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7271119840
7.3.4) Miejscowość: Łódź,
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMCO Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMCO Konrad Kamiński Moskwa 31F, 92-701
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMCO Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT Łukasz Sołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9820273894
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR DEVELOPMENT ŁUKASZ SOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
MUR DEVELOPMENT ŁUKASZ SOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Kubryn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7281159172
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.