Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245371/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.klinika.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad0505f-fe93-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Sukcesywna dostawa żywności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245371/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: STG-271-13a/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 6000 szt.Chleb wieloziarnisty 0,50 kg 1000 szt.
Chleb bezglutenowy 100 szt.
Chałka 0,40 kg 70 szt.
Bułka pszenna 0,05 kg 16000 szt.
Rogal maślany 150 szt.
Drożdżówka wielosmakowa 500 szt.
Ciasta różne 80 kg
Bułka tarta 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko 2% po 1 L 4000 L.Jogurt owocowy poj. 150 g 240 szt.
Jogurt z owsianką poj. 180g 200 szt.
Jogurt pitny bez dodatku cukru poj 250 ml 240 szt.
Jogurt naturalny 150 g 300 szt.
Jogurt naturalny typu greckiego poj 400 g 40 szt.
Serek wiejski z owocami (różne smaki) poj, 150 g 200 szt.
Kefir luz poj 5L wiadro 100 L.
Śmietana 18% poj. 0,4 L 750 L.
Ser topiony bloczek różne rodzaje 100 g 150 kg
Ser żółty blok 3kg różne rodzaje 200 kg.
Twaróg krajanka półtłusty 500 g 200 kg.
Twaróg sernikowy (typu Hanusi) 6,5% tłuszczu 1 kg 120 szt.
Margaryna mleczna 250 g 100 kg.
Masło roślinne 500 g 100 kg.
Masło extra 82% tłuszczu200 g 750 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mąka pszenna typ 500 pak po 10 kg 450 kgMąka ziemniaczana pak po 10 kg 5 kg
Kasza manna (grysik) pak. po 1 kg 100 kg
Kasza pęcak pak po 1 kg 100 kg
Kasza jęczmienna perłowa pak po 1 kg 100 kg
Ryż długo ziarnisty pak. po 1 kg 200 kg
Ryż paraboliczny 5 kg 200 kg
Makaron różne kształty pak po 400 – 500 g 1000 szt.
Wafle ryżowe 20 szt.
Suchary 5 szt.
Cukier grysik pak po 1 kg 800 kg
Cukier puder pak po 400g 10 kg
Ogórki konserwowe 900g 300 szt.
Dżem słoik 1 kg 20 szt.
Dżem mix 25g 3000 szt.
Miód prawdziwy 15g 3000 szt.
Soczek owocowy z rurką 200 ml 540 szt.
Kawa zbożowa (typu Inka) 100 g 200 szt.
Koncentrat pomidorowy 800g 50 szt.
Pasztet drobiowy 50g 2500 szt.
Papryka konserwowa 0,9 kg 50 kg
Groszek konserwowy 300g 100 szt.
Kukurydza konserwowa 300g 100 szt.
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 30 szt.
Chrzan tarty 300 g 50 szt.
Majonez 5L 30 szt.
Olej uniwersalny 0,9l 200 szt.
Ocet spirytusowy 10% 1 L 30 szt.
Sól kamienna jodowana 1 kg 250 kg
Ketchup łagodny 0,425 kg 40 szt.
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg 6 kg
Papryka mielona ostra 20g 30 szt.
Papryka mielona słodka 20g 30 szt.
Maggi 1L 180 szt.
Bulion warzywny w proszku 20 kg 90 kg
Majeranek 20g 90 szt.
Kwasek cytrynowy 20g 60 szt.
Liść laurowy 20 g 90 szt.
Ziele angielskie 20g 60szt.
Kminek 0,20 g 60 szt.
Zioła prowansalskie 20 g 60 szt.
Oregano 20 g 60 szt.
Tymianek 20 g 60 szt.
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 36 szt.
Ananas w syropie 48 szt.
Płatki kukurydziane 1 kg 300 szt.
Cynamon 20g 60 szt.
Szczaw konserwowy 36 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
marchew 1000 kgpietruszka 550 kg
seler 550 kg
cebula 800 kg
ziemniaki 6500 kg
czosnek 400 szt.
Pietruszka natka 500 szt.
koperek 500 szt.
por 250 szt.
Kapusta włoska 150 szt.
Kapusta biała 200 kg
Kapusta kiszona 300 kg
Kapusta czerwona 50 kg
Ogórek kiszony 200 kg
Ogórek zielony 60 kg
pieczarki 50 kg
Papryka świeża 40 kg
buraki 200 kg
szczypiorek 40 szt.
rzodkiewka 40 szt.
Salata różne rodzaje 80 szt.
pomidor 150 kg
grapefruit 20 kg
jabłko 450 kg
gruszki 250 kg
pomarańcze 30 kg
mandarynki 30 kg
banany 30 kg
brzoskwinie 20 kg.
nektarynki 20 kg
śliwki 30 kg
arbuz 30 kg
truskawki 30 kg
Mieszanka kompotowa 300 kg
Kalafior mrożony 60 kg
Fasolka szparagowa mrożona 100 kg.
Brokuł mrożony 50 kg
Szpinak mrożony 120 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33575,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33575,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33575,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33575,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4175,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4175,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4175,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4175,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.