eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Przebudowa przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności (droga powiatowa nr 4851N) z ulicą Krzywą (droga powiatowa nr 4814N) w Gołdapi



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności (droga powiatowa nr 4851N) z ulicą Krzywą (droga powiatowa nr 4814N) w Gołdapi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511440947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gumbińska 2a

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.goldap2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp-goldap.bip.gov.pl/publiccontracts/view/33927

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności (droga powiatowa nr 4851N) z ulicą Krzywą (droga powiatowa nr 4814N) w Gołdapi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927f661a-4212-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004915/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności (droga powiatowa 4851N) z ulicą Krzywą (droga powiatowa nr 4814N) w Gołdapi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265055/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności (droga powiatowa nr 4851N) z ulicą Krzywą (droga powiatowa nr 4814N) w Gołdapi. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych na przebudowę przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności z ulicą Krzywą w Gołdapi na dz. nr 877/2 i 1718/2.
Zadanie obejmuje uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w przypadku konieczności) oraz oddanie do użytkowania przebudowanych przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności z ulicą Krzywą. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, na terenie gminy Gołdap, w obrębie Gołdap 0002, na działce o numerze geodezyjnym: 877/2 i 1718/2. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowa przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ulicy Wolności z ulicą Krzywą w Gołdapi na dz. nr 877/2 i 1718/2. Zakresem objęto roboty drogowe polegające na:  zawężeniu oraz wymianie istniejącej nawierzchni ulicy Wolności oraz ulicy Krzywej (rejon
skrzyżowania zgodnie z PFU),  ustawieniu krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm na ławie betonowej po jednej stronie ulicy Wolności,
 obustronną wymianą krawężnika przy przejściu visa-vi sklepu,  obustronną wymianę krawężnika betonowego w ulicy Krzywej,  remont istniejącego chodnika z kostki brukowej o gr. 8 cm – po stronie wymiany krawężnika,
 ograniczenie chodnika obrzeżem betonowym o wym. 8 x 30 cm na podsypce
cementowopiaskowej,  montaż 4 znaków aktywnych typu "Kroczący pieszy" wyposażony w czujnik ruchu, mocowany na aluminiowych słupach o wysokości dostosowanej do lokalizacji i na dedykowanym wysięgniku – 4 szt.
-Znak D-6 o wymiarach ok. 620 x 820 m na folii typ II,  wykonanie 3 kpl. oświetlenia dedykowanego do przejść dla pieszych złożonych ze słupów,
oprawy LED, wysięgnika oraz niezbędnych sterowników,  dostosowanie istniejącego oświetlenia poprzez wymianę 2 istniejących słupów świetleniowych
na słupy aluminiowe anodowane w kolorze czarnym wyposażone w 2 oprawy oświetleniowe w tym druga oprawa dedykowana do oświetlenia przejścia dla pieszych,  remont wpustów ulicznych wraz z przykanalikami,  regulacja istniejących pokryw studni oraz skrzynek wodociągowych i wpustów deszczowych,  w obrębie przejść dla pieszych zastosować pas o szerokości ok. 50 cm z kostki/płytki antypoślizgowej w odmiennym kolorze – strefa oczekiwania dla pieszych,  nowe oznakowanie pionowe i poziome, z napisem przed przejściami dla pieszych „odłóż telefon i żyj”  przebudowę infrastruktury podziemnej kolidującej z zamierzeniem inwestycyjnym. Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji. b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym pozwolenia na budowę/ zgłoszenia/ ZRID. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu: a) projekt budowlany - 5 egz., b) projekt wykonawczy – 5 egz., c) specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz., d) przedmiar robót – 2 egz., e) projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. (jeżeli jest wymagany) f) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz. Pozycje od a do f należy również złożyć w formie zapisu .pdf na nośniku CD lub DVD . Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym:  aktualną mapę sytuacyjną – wysokościową do celów projektowych,  opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,  inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania. Projekt przebudowy przejść dla pieszych powinien być opracowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie przejścia, chodniki i przejazdy mają być zaprojektowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie mogą w efekcie stanowić barier architektonicznych dla niepełnosprawnych.
Etap II – Wykonanie wszystkich robót budowlanych: po uzyskaniu pozwolenia na
budowę/zgłoszenia/ ZRID a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy. b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej. c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji. 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalnoużytkowym wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załączniki nr 10, 11, 12, 13 i 14 do
SWZ. 2) Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano kryteria stosowane w celu oceny równoważności. 3) Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4) Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w PFU, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami
prawnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu została złożona 1 oferta o wartości 357 471,75 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 249 689,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357471,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357471,75 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.