Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
01.08.2022-31.12.2022 SUKCESYWNA DOSTWA OWOCÓW I WARZYW DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001311825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bytomska 8
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322483118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr6@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.mssm.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
01.08.2022-31.12.2022 SUKCESYWNA DOSTWA OWOCÓW I WARZYW DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W RUDZIE ŚLĄSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70ac9960-fc52-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239225/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w związku z koniecznością unieważnienia uprzednio prowadzonego postępowania z art. 275 pkt. 1 - z powodu braku ofert
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP00239225/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32403,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw w ilości i o jakości wskazanej w formularzu cenowym. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15-7:40 ( z wyłączeniem dni wolnych od zajęć edukacyjnych). Maksymalny termin realizacji dostaw - do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Zamawiający wymaga dostarczenia towarów wolnych od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie 2 lub 6 godzin (telefonicznie lub pisemnie na podstawie protokołu) do dostarczenia art. wlaściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38680,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38680,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38680,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Mettaxa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6410006525
7.3.3) Ulica: Warszawska 7
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-704
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38680,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 1 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Osiu w roku 2025
- Dostawa warzyw i owoców
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.