Og³oszenie z dnia 2024-04-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00389257/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa czê¶ci budynku szko³y podstawowej na Klub Malucha w Udaninie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Udanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390648109
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko¶cielna 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Udanin
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-340
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.zastocka@udanin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.udanin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa czê¶ci budynku szko³y podstawowej na Klub Malucha w Udaninie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d41eded0-fe47-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00294106
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003052/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Utworzenie Klubu Malucha w Udaninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Maluch+
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/pn/udanin3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/udanin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem „Platformy Zakupowej” dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/udanin
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji obywa siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem „Platformy Zakupowej”, korzystaj±c z przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” znajduj±cego siê na stronie dotycz±cej danego postêpowania.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
Zalecane formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB. Zalecany format: .pdf.
Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy zaleca siê u¿yæ formatu XAdES.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z „Platformy Zakupowej”, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z „Platformy Zakupowej” dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu „Platformy Zakupowej” znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.1.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czê¶ci budynku szko³y podstawowej na potrzeby Klubu malucha w Udaninie. Szko³a Podstawowa w Udaninie po³o¿ona jest w Udaninie przy ul. G³ównej 19.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu FERS: „Opieka nad dzieæmi do lat 3- program Maluch+” wspó³finansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dzieæmi 0-3 lat w ramach MALUCH+2022-2029, w ramach priorytetu 3 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027.
W ramach realizacji zadania Wykonawca wykona i zamontuje tablicê promocyjn± informuj±c± o otrzymanym dofinansowaniu. Wzór tablicy zostanie przekazany po zawarciu umowy z Wykonawc±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upowa¿niaj±ce do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót o specjalno¶ci odpowiadaj±cej niniejszemu zamówieniu, a tak¿e posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-07 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/udanin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI UDANIN
wiêcej: przetargi UDANIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- Modernizacja budynku sali æwiczeñ na terenie Twierdzy Boyen w Gi¿ycku
- ADAPTACJA I WYPOSA¯ENIE POMIESZCZEÑ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W R¡BINIE
- Budowa ujêcia w miejscowo¶ci Krêpica oraz pompowni wody z ruroci±giem t³ocznym do SUW Pra¿mów
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Cz³opa
- Wykonanie prac modernizacyjno-budowlanych zwi±zanych z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych ¶rodków transportu przy ZSTM
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.