Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopane w m. Biały Dunajec"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312
1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182079521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopane w m. Biały Dunajec"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33899157-122b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003966/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja przewiązek ul. Miłośników Podhala w Białym Dunajcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259445,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopanew m. Biały Dunajec.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
2. 1. Rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej.
2.2. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego oraz łamanego.
2.3. Wymiana odcinka kanalizcji deszczowej.
2.4. Ułożenia korytek odwodnieniowych.
2.5. Ułożenie poboczy z kostki betonowej oraz wykonanie poboczy żwirowych.
2.6. Przebudowa ogrodzeń.
2.7. Montaż barier ochronnych.
3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do sąsiadujacych gruntów, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególna uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej.
4. Materiał z frezowania nawierzchni bitumicznej oraz wszystkie materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce na terenie Gminy Biały Dunajec wskazane przez Inwestora.
5. Wykonawca w ramach realizacji zadania na własny koszt wykona następujące czynnosci:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- zabezpieczenie placu budowy,
- ustanowi na własny koszt kierownika budowy oraz kierownika robót w branży drogowej,
- zapewnieni pełną obsługę geodezyjnej, niezbędną do zrealizowania inwestycji
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa :
1) Przedmiar robót.
2) Dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319118,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319118,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319118,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „ROL” Andrzej Rol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361401847
7.3.3) Ulica: Sierockie
7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROL ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROL ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319118,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.