eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec"Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopane w m. Biały Dunajec"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopane w m. Biały Dunajec"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312

1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182079521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopane w m. Biały Dunajec"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33899157-122b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003966/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja przewiązek ul. Miłośników Podhala w Białym Dunajcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259445,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa wewnętrznych dróg gminnych po działkach o nr ewid. 3907/1 i 4014/2 tzw. "przewiązek" pomiędzy DG (ul. Miłośników Podhala), a DK 47 Chabówka-Zakopanew m. Biały Dunajec.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
2. 1. Rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej.
2.2. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego oraz łamanego.
2.3. Wymiana odcinka kanalizcji deszczowej.
2.4. Ułożenia korytek odwodnieniowych.
2.5. Ułożenie poboczy z kostki betonowej oraz wykonanie poboczy żwirowych.
2.6. Przebudowa ogrodzeń.
2.7. Montaż barier ochronnych.
3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do sąsiadujacych gruntów, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególna uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej.
4. Materiał z frezowania nawierzchni bitumicznej oraz wszystkie materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce na terenie Gminy Biały Dunajec wskazane przez Inwestora.
5. Wykonawca w ramach realizacji zadania na własny koszt wykona następujące czynnosci:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- zabezpieczenie placu budowy,
- ustanowi na własny koszt kierownika budowy oraz kierownika robót w branży drogowej,
- zapewnieni pełną obsługę geodezyjnej, niezbędną do zrealizowania inwestycji
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa :
1) Przedmiar robót.
2) Dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319118,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319118,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319118,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „ROL” Andrzej Rol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361401847

7.3.3) Ulica: Sierockie

7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-425

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319118,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.