eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinKomenda Powiatowa Policji we W³odawie - remont dachu gara¿y



Og³oszenie z dnia 2022-08-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Komenda Powiatowa Policji we W³odawie – remont dachu gara¿y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Komenda Powiatowa Policji we W³odawie – remont dachu gara¿y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0eb8b51-13d8-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00294200

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017280/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.34 Komenda Powiatowa Policji we W³odawie – remont dachu gara¿y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków
okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie
siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 1. Informacje ogólne 1) Stron± internetow± prowadzonego postêpowania jest miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl 2) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, Elektronicznej Platformy Us³ug Administracji Publicznej - ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal 3) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z wykorzystaniem poczty elektronicznej zamowienia@lu.policja.gov.pl, z wyj±tkiem sk³adania ofert, które nale¿y sk³adaæ w sposób okre¶lony w rozdziale XIII. 4) Wykonawca
zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca
posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 7) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 8) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID
postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie
mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 9) Link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania nadany przez miniPortal zamieszczone s± ponadto na stronie internetowej zamawiaj±cego: https://lubelska.policja.gov.pl 10) Zamawiaj±cy zaleca aby za³±czniki i dokumenty sk³adane przez wykonawcê by³y przekazywane w szczególno¶ci w nastêpuj±cych formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls,
xlsx, .zip, .7zip.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: - Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzib± przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37; - Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Komenda Powiatowa Policji we W³odawie – remont dachu gara¿y”, nr referencyjny 79/1.1.34/22/SZP/B;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy; - Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Je¿eli administrator planuje dalej przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 79/1.1.34/22/SZP/B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 132426,53 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu gara¿y w Komendzie Powiatowej Policji we W³odawie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w dokumentacji technicznej, tj. w szczególno¶ci w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB ST 00, Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz we wzorze umowy – stanowi±cych za³±czniki do SWZ. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca. 2. Planowany zakres zadania opisany w STWiORB ST-00 obejmuje wykonanie robót budowlanych
w szczególno¶ci w zakresie:- wykonanie konserwacji pokrycia z papy poprzez malowanie renowacyjne i odtworzenie posypki na czê¶ci budynku,
- wykonanie nowego pokrycia z warstwy styropianu laminowanego pap±, wraz z napraw± obróbek blacharskich i orynnowania, - roboty naprawcze przy zabezpieczeniu stropów w gara¿u, -roboty naprawcze tynkarsko-malarskie istniej±cych tynków w technologii renowacyjnej.- wykonanie instalacji odgromowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261910-6 - Naprawa dachów

45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla s³u¿b porz±dku publicznego

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261400-8 - Pokrywanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia wykonawcy, w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, po spe³nieniu przes³anek okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, którego zakres obejmuje: wykonanie robót w zakresie konserwacji pokrycia z papy, obróbek blacharskich i orynnowania, roboty naprawcze przy zabezpieczeniu stropów w gara¿u, roboty naprawcze ok³adzin w technologii renowacyjnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla kryteriów oceny ofert przyjmuje siê skalê punktow± od 0 do 100 a)
cena oferty brutto 60% (odpowiada 60 pkt) b) okres gwarancji - 40% (odpowiada 40 pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) zdolno¶ci do
wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego wymogu dotycz±cego w/w warunku. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego wymogu dotycz±cego w/w warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego wymogu dotycz±cego w/w warunku. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy okre¶la wymóg posiadania niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca: a) wyka¿e siê wykonaniem, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji konstrukcji dachu wraz z pokryciem o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: osiemdziesi±t tysiêcy z³) oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. Warto¶æ ww. winna wynikaæ z jednej zrealizowanej umowy. b) wyka¿e siê dysponowaniem osob±/osobami, bêd±cymi cz³onkami Izby Samorz±du Zawodowego, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia (min. 2 lata praktyki przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych) i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wyka¿e siê dysponowaniem:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej i minimum 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe, - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w bran¿y elektrycznej i minimum 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe liczonych od dnia uzyskania uprawnieñ klasy E SEP (eksploatacyjnych). Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Zamawiaj±cy mo¿e uznaæ, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, ¿e wykonawca nie posiada
wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieænegatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada: 1) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, c) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (z³o¿onym wraz z ofert± zgodnie z pkt 1). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu
wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. 2. O¶wiadczenia lub dokumenty, sk³adane przez wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego, na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. O¶wiadczenie wykonawcy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ np. referencje.
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. O¶wiadczenie wykonawcy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. • Dokumenty, o których mowa w pkt 1), 2) sk³adane s± na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u okre¶lonego w rozdz. VI ust. 2 pkt 4 lit. a) i b) SWZ. • W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty sk³ada ten z wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywaæ bêdzie spe³nianie warunku okre¶lonego w ww. rozdziale SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty stanowi±ce ofertê: 1) Druk Oferta - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Druk Oferta jest dokumentem, który nie bêdzie podlega³ uzupe³nieniu.
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y druku Oferta, jego oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu. 2) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. 3) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). 4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w sytuacji je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy). Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty winno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do umowy zosta³y uregulowane w za³±czniku do SWZ - wzór umowy i dotycz± one w szczególno¶ci: 1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zmiany zosta³y przewidziane w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych lub wynikaj± z okoliczno¶ci przewidzianych w ustêpach poni¿szych. 2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) z przyczyn spowodowanych si³± wy¿sz± albo gdy wyst±pi± okoliczno¶ci niezale¿ne od Stron, lub których Strony przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ b±d¼ przewidzieæ, b) gdy jednostka nadrzêdna ograniczy ¶rodki finansowe na kontynuacjê zadania i zachodzi konieczno¶æ jego etapowania, c) udokumentowanego opó¼nienia wprowadzenia Wykonawcy na budowê przez Zamawiaj±cego,
d) udokumentowanego opó¼nienia w udostêpnieniu przez Zamawiaj±cego Wykonawcy pomieszczeñ, e) gdy realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzêdów administracji publicznej, a z przyczyn niezale¿nych od Stron niemo¿liwe by³o uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w umowie i w przepisach prawa,
f) konieczno¶ci wykonania decyzji administracyjnych, postanowieñ lub innych aktów organów i instytucji, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, g) gdy zachodzi konieczno¶æ wykonania rozwi±zañ (robót) zamiennych spowodowanych miêdzy innymi konieczno¶ci± dostosowania dokumentacji do zasad wiedzy technicznej i uzyskania celu umowy, zmian± regulacji prawnych, przepisów resortowych, mo¿liwo¶ci± zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, wycofaniem z rynku lub zaprzestaniem produkcji materia³ów i urz±dzeñ wyszczególnionych w dokumentacji,
h) gdy zachodzi konieczno¶æ udzielenia zamówienia dodatkowego, niezbêdnego do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego i uzyskania celu umowy, spowodowana zmian± regulacji prawnych i przepisów resortowych, i) gdy zachodzi konieczno¶æ realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem umowy wymuszonych konieczno¶ci± ich skoordynowania i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, j) z przyczyn spowodowanych organizacj± pracy i specyfik± dzia³añ Zamawiaj±cego, ograniczaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy,
k) z powodu wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji geotechnicznej za³±czonej do SWZ, l) z powodu rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów maj±cych wp³yw na termin zakoñczenia przedmiotu umowy,
m) w przypadku wyst±pienia warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych potwierdzonych wpisami do dziennika budowy oraz opini± z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej uzyskan± przez Wykonawcê. 3. Zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 2, bêdzie uwarunkowana dorêczeniem Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiaj±cego w terminie nie pó¼niej ni¿ 7 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiaj±cy dowiedzia³ siê o wyst±pieniu okre¶lonego zdarzenia, o którym mowa w ust. 2, pisemnego zawiadomienia, informuj±cego o wyst±pieniu zdarzenia. W takiej sytuacji Wykonawca w terminie 4 dni od dnia przyjêcia do wiadomo¶ci wyst±pienia okre¶lonego zdarzenia, okre¶li mo¿liwy termin zakoñczenia przedmiotu umowy, zawieraj±cy szczegó³owe uzasadnienie. Przed³u¿enie terminu wykonania umowy nie mo¿e byæ d³u¿sze ni¿ to uzasadnia przyczyna jego wyd³u¿enia. (...)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-23 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia wynosi 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty
po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy. Wizja lokalna jest jednak zalecana w celu prawid³owego
sporz±dzenia oferty. 3. ¦rodki ochrony prawnej wnosi siê zgodnie z zapisami zawartymi w dziale IX ¦rodki ochrony prawnej ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021poz. 1129). 4. Identyfikator postêpowania nadany przez miniPortal,którym powinni pos³ugiwaæ siê wykonawcy w celu prawid³owego z³o¿enia oferty: 7043fc94-dbae-45a9-ac37-dc1431f82936. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 15.04.2022 r., poz. 835), w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê
sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”. Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê: 1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy. Ustawa przewiduje równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.