Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa posiłków dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Pruszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalnawrzesinie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa posiłków dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Pruszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-304974bf-fba1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00124922/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Posiłki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania posiłków z dostawą do pacjenta w odpowiednio porcjowanych ilościach zabezpieczających dzienne racje pokarmowe w systemie bemarowym z pełną obsługą (dostawą zastawy stołowej, rozdaniem posiłków, odbiorem brudnej zastawy stołowej i myciem) w oddziałach Szpitala Powiatowego w Pruszkowie oraz placówce ZOL Szpitala Powiatowego w Pruszkowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2606385,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2922324,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2606385,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prima Sort Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147446584
7.3.4) Miejscowość: Osowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2606385,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Świadczenie usługi pracy związanej z ręcznym sortowaniem odpadów"
- Kompleksowa obsługa kominiarska i gazowa budynków zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- "Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby MZO w Pruszkowie sp. z o. o."
- Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 na dz. nr. ew. 71/6, 71/9, 71/11, 72/3 obr. 0009 w Pruszkowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku przy ul. Ołówkowej i ul. Stalowej oraz przebudowę budynku przy ul. Stalowej w Pruszkowie.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa gastronomiczna dla uczestników projektu podczas wizyt studyjnych i branżowych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Organizacja i przeprowadzenie 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
- Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 03.02.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Łapczycy Oddział w Gierczycach i Oddział w Moszczenicy
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Departamentu Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.