Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00388557/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748165300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807af8ac-c6dc-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Projekt „Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (PZT, PAB I PT) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - robót polegających budowie budynku biurowo-usługowo-magazynowego wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej
w granicach działki nr ewid.2/36 i budową odcinka drogi dojazdowej w granicy działki nr ewid.2/31 w ramach zdania inwestycyjnego pod nazwą: „Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach
i Ząbkowicach Śląskich.”
Charakterystyczne parametry obiektu:
1) powierzchnia zabudowy 790,91m2
2) powierzchnia użytkowa 946,4m2 w tym:
- powierzchnia użytkowa części magazynowej 237,40m2
- powierzchnia użytkowa części biurowo-usługowej 586,00m2
- powierzchnia użytkowa tarasu 123,00m2
3) wysokość budynku:
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – attyki w części biurowo usługowej (część dwukondygnacyjna) 8,32m
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – attyki w części biurowo-usługowej (część parterowa) 5,47m
- wysokość kalenicy w części magazynowej 6,43m
- wysokość okapu w części magazynowej 5,27m
4) ilość kondygnacji
- w części biurowo-usługowej - 1 kondygnacja nadziemna oraz częściowo 2 kondygnacje nadziemne
- w części magazynowej- 1 kondygnacja nadziemna
5) kubatura 4 523,13m3
6 ) wymiary:
- szerokość budynku 24,30m
- długość budynku 42,01m
Lokalizacja inwestycji:
Inwestycja zlokalizowana jest w Ząbkowicach Śląskich, na działce nr ewid. 2/36, oraz 2/31, AM-14 obr. ewid. Saldno.
Stan istniejący:
Przedmiotowe działki 2/36 oraz działka drogowa 2/31 nie są ogrodzone, są niezabudowane. W sąsiedztwie działki 2/36 od strony wschodniej jest planowana inwestycja polegająca na budowie drogi publicznej, od strony północnej projektowana sieć wodociągowa.
Teren inwestycji zakrzaczony, porośnięty licznymi drzewami przewidzianymi do usunięcia. Na działkach 2/31 i 2/36 zalega ok 1-1,5 niekontrolowanego nasypu (odpady) zajmującego przeszło 50% powierzchni działek. Dojazd do terenu inwestycji możliwy jedynie po terenie gruntowym przez sąsiednie niezabudowane działki będące własnością Gminy.
Zakres przewidzianych robót min.:
• Wykonanie robót przygotowawczych min. wycinka drzew i oczyszczenie z zakrzaczeń terenu zgodnie z decyzją, wykonanie utwardzenia i utrzymanie drogi dojazdowej do terenu inwestycji, wywóz i utylizacja odpadów zalegających na terenie działek przeznaczonych pod inwestycję.
• Budowa budynku części usługowo – mieszkalnej niepodpiwniczonej
o konstrukcji mieszanej - żelbetowej i murowanej. Strop żelbetowy płaski. W części z tarasem użytkowym.
• Część magazynowa o konstrukcji nośnej stalowej w postaci ram jednonawowych. Ramy stalowe o rozpiętości 12000 mm rozmieszczone co 5000 mm. Pokrycie dachowe i ścienne -płyty warstwowe
• Zagospodarowanie działki poprzez utwardzenie terenu kostką brukową betonową, wykonaniem miejsc postojowych z płyt ażurowych ogrodzeniem terenu oraz wykonaniem nowych terenów zielonych z nasadzeniami.
• Wykonanie drogi dojazdowej z kostki betonowej wraz z podbudową szer. 7 m i długości 45 mb.
• Wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznych, co, wentylacji. Na dachu części południowo- zachodniej planuje się instalację fotowoltaiczną. Ogrzewanie – kaskada pomp ciepła powietrze-woda.
• Wykonanie odwodnienia terenu oraz przyłączy do budynku niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
39100000-3 - Meble
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10176313,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6280000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBO Śląsk Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 136A, 41-208 Sosnowiec - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PW Pasek Sp. j., ul. Małobądzka 101, 42-500 Będzin - Członek Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134688
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 136A
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót budowlanych, wykończeniowych instalacje sanitarne, elektryczne
oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6280000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.