Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041309/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utrzymania czystości w obiekcie Parku Kultury w Bydgoszczy oraz na terenie zewnętrznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Kultury w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384999612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mennica 10
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-112
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynyrothera.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mlynyrothera.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości w obiekcie Parku Kultury w Bydgoszczy oraz na terenie zewnętrznym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a427dde-529a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002441/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa utrzymania czystości w obiekcie Parku Kultury w Bydgoszczy oraz na terenie zewnętrznym w roku 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ed9302ad-ae34-44fd-8190-6919694308f23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem formularzy udostępnianych także za pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji”.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych – z wyłączeniem etapu składania ofert – za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszej specyfikacji adres e-mail: sekretariat@mlynytothera.pl.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z miniPortalu (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania: ed9302ad-ae34-44fd-8190-6919694308f2 oraz inne dane konieczne do poprawnego złożenia oferty, w tym także narzędzie do szyfrowania plików, znajdują się na miniPortalu w zakładce „dla Wykonawców”, „Lista wszystkich postępowań”, w szczegółach niniejszego postępowania pod adresem: miniPortal (uzp.gov.pl).
4. W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES,
b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnętrznego w formacie XAdES,
c) w przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać aby przekazać zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnętrznego.
5. Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporządzonych w formacie .pdf możliwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf.
6. Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.
7. Szczegółowe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PK.260.8.2021.AD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Parku Kultury w Bydgoszczy oraz na terenie zewnętrznym, którą Wykonawca będzie świadczyć zgodnie ze wymaganiami Zamawiającego opisanymi szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, dalej „OPZ”, w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów,
z zastrzeżeniem możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści złożonych ofert zgodnie z treścią Rozdziału 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Nadzór i kontrola jakości usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usługi bieżącego codziennego sprzątania w budynku użyteczności publicznej, każda o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto i każda wykonywana przez okres co najmniej 12-tu miesięcy. W przypadku usług wykonywanych – wartość zrealizowanej części usługi na dzień składania ofert nie może być niższa niż 300.000 zł brutto i okres jej wykonywania nie krótszy niż 12 miesięcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wartość usług oraz okresy realizacji nie podlegają sumowaniu.
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do pełnienia funkcji Koordynatora Serwisu Sprzątającego, biegle posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie, która w okresie ostatnich 5. (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła przez co najmniej 1 (jeden) rok nadzór nad świadczeniem usług sprzątania (np. jako Koordynator Serwisu Sprzątającego) w budynkach użyteczności publicznej.
Do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej
w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Budynek użyteczności publicznej jest to budynek użyteczności publicznej
w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 9.1 SWZ dotyczącym podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych w Rozdziale 8 pkt 8.1. SWZ, sporządzone np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
2. oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp o aktualności informacji zawartych w złożonych uprzednio oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.6 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania – w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej owych podmiotów, także sporządzone np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł,
2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą, zgodniez art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – np. według wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, na np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w postaci numeru NIP, REGON, KRS lub innego właściwego dla danego rejestru identyfikatora, przy czym w przypadku innego, niż KRS albo CEiDG, właściwego rejestru koniecznym jest podanie o jaki rejestr chodzi oraz podanie jego adresu internetowego.
5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 9.8. SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie takiej osoby do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy to także osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, którzy mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dotyczy to także wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 8.2. lit. a – b powyżej, winien samodzielnie spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w odniesieniu do warunku doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, usługi bieżącego codziennego sprzątania w obiekcie będą musiały być wykonane przez tych Wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącego doświadczenia (opisanego w treści pkt 8.2. lit. b tiret 1 niniejszego Rozdziału), a usługi zapewnienia nadzoru Koordynatora Serwisu Sprzątającego przez tych Wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącego doświadczenia i kwalifikacji osoby skierowanej do pełnienia funkcji Koordynatora (opisanego w treści pkt 8.2. lit. b triert 2 niniejszego Rozdziału).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy z przyczyn wcześniej nieprzewidzianych,
4) prowadzone w siedzibie Zamawiającego roboty budowalne, remontowe albo organizowane wydarzenia kulturalne wymagają zmian organizacji wykonania usługi – jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian,
5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu i terminów płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia/zmiany/wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również za pośrednictwem miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.