eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16225,Roboty-budowlane-na-terenie-Nadzoru-Wodnego-w-Wadowicach.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0cce72-e4e2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182518,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Roboty konserwacyjne wraz z zasypem wyrw brzegowych potoku Wysoczanka w km 4+500-6+200 w m. Babica, Wysoka, gm. Wadowice, pow. wadowicki
W ramach robót przewidziano wykonanie następujących prac:
• Lokalne mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich w ilości 0,24ha w km 4+500-6+200,
• Lokalne roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp w gruncie kategorii III – lokalne usunięcie namułów ziemnych z dna potoku, likwidacja zawężeń koryta w ilości 25,37m3 w km 4+500-6+200,
• Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45cm w ilości 3 szt. w km 4+500-6+200,
• Mechaniczne rozdrabnianie gałęzi, krzewów i pędów w ilości 0,84mp,
• Lokalne wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 – wykop pod narzut w ilości107,5m3 w km 4+500-6+200,
• Lokalne wykonanie wyściółki z faszyny o grubości warstwy 15cm w ilości 142,5 m2w km 4+500-6+200,
• Lokalny zasyp wyrw brzegowych kamieniem łamanym ( kamień ciężki lub średni) luzem, w ilości 107,5m3 w km 4+500-6+200,
• Nadzór przyrodniczy.

Prace należy wykonać zgodnie z zawiadomieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak: OP.670.49.2023.GZ z dnia 20.03.2023. Prace należy prowadzić zgodnie z „Katalogiem dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 45447,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Roboty konserwacyjne oraz remont istniejących ubezpieczeń potoku Targaniczanka w km 0+000-2+260 w msc. Andrychów, Sułkowice, Targanice, gm. Andrychów, pow. wadowicki
W ramach robót przewidziano wykonanie następujących prac:
• Lokalne mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich w ilości 0,54 ha,
• Mechaniczne rozdrabnianie gałęzi, krzewów i pędów o średnicy do 12,5cm w ilości 231,66 mp,
• Lokalne roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w nasyp w gruncie kategorii III - usunięcie nanosów z dna potoku, likwidacja zawężeń koryta w ilości 404,25 m3,
• Lokalna rozbiórka uszkodzonych budowli siatkowo-kamiennych koszy z kamieniem bez wyprawy w ilości 60 m3,
• Lokalnie odtworzenie uszkodzonych budowli siatkowo-kamiennych - kosze z siatki stalowej bez wyprawy w ilości 60 m3,
• Zasyp wyrwy dennej kamieniem łamanym, luzem z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego w ilości 28 m3,
• Lokalne wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład w ilości 255 m3,
• Lokalny zasyp wyrw brzegowych narzutem kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego w ilości 255 m3,
• Nadzór przyrodniczy.

Prace należy wykonać zgodnie z zawiadomieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak: OP.670.72.2023.PN z dnia 20.03.2023. Prace należy prowadzić zgodnie z „Katalogiem dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 179050,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34136,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48262,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34136,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD USŁUGI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE MATEUSZ KĘPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521694367

7.3.3) Ulica: ul. Nad Stawami 75

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34136,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138434,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183032,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138434,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych „EKOINŻ” Jerzy Ślepecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5530015696

7.3.3) Ulica: Ul. Beskidzka 19

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138434,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.