eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaŚwiadczenie usług psychiatrycznych, psychologicznych i terapeutycznych na rzecz CWOiRwK w ramach projektu "Brodnickie Centrum Usług Społecznych - realizacja usług społecznych dla mieszkańców (...)"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychiatrycznych, psychologicznych i terapeutycznych na rzecz CWOiRwK w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Brodnickie Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382558849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ustronie 2B

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564984933, 564982742

1.5.8.) Numer faksu: 564984933 wew. 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcus.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-210e40ad-e07d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług psychiatrycznych, psychologicznych i terapeutycznych na rzecz CWOiRwK w ramach projektu „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-210e40ad-e07d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028479/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług psychiatrycznych, psychologicznych i terapeutycznych na rzecz CWOiRwK w ramach projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 405512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: psychologicznych, psychiatrycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”.
2. W ramach ww. projektu planuje się utworzyć Centrum Wsparcia Osób i Rodzin w Kryzysie, dalej zwane “Centrum” lub “CWOiRwK”, które swym wsparciem ma objąć łącznie co najmniej 50 osób, w tym głównie osób doświadczających przemocy domowej.
3. Z usług będących przedmiotem zamówienia będą korzystały osoby potrzebujące wsparcia skierowane do Centrum przez Miejski Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Brodnicy oraz osoby, które samodzielnie zgłoszą się do Zamawiającego, będącego przekształconym w Brodnickie Centrum Usług Społecznych.
4. Usługi będą skierowane do osób potrzebujących wsparcia w tym osób, które potrzebują pomocy wskutek przeżytych zdarzeń traumatycznych i trudnej sytuacji w rodzinie.
5. W ramach realizowanego zamówienia, osoba skierowana przez Wykonawcę do świadczenia usług będzie zobowiązana m.in. do: tworzenia wraz z klientem planu bezpieczeństwa, uruchomienia jego zasobów wewnętrznych i wsparcia środowiskowego, towarzyszeniu w budowaniu planów radzenia sobie, pomoc osobom doświadczającym przemocy domowej poprzez przekazywanie informacji na temat samej przemocy domowej oraz mechanizmów jej działania, pomoc klientom w odkrywaniu własnej sprawczości i skuteczności w działaniu na rzecz poprawy własnej sytuacji.
6. Celem świadczonych usług ma być: odbudowa własnej samooceny i poczucia własnej wartości przez klientów korzystających z usług Centrum.
7. Usługi będą świadczone w formie stacjonarnej, w pomieszczeniach udostępnionych Wykonawcy nieodpłatnie przez Brodnickie Centrum Usług Społecznych w jednym z obiektów Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie miasta Brodnicy.
8. Przez godzinę świadczenia usług, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Usługi psychologiczne.
Do realizacji usług psychologicznych, zapisy Rozdziału III ust. 1-15 SWZ stosuje się odpowiednio.
Usługi psychologiczne będą świadczone w wymiarze po 20 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu.
Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 20 h/m-c, w celu prawidłowej realizacji założeń realizowanego projektu, jednakże do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 720 h/projekt. Tymczasowy zwiększony miesięczny wymiar świadczonych usług nie przekroczy 40 godzin miesięcznie.
Usługi będą świadczone w formie stacjonarnej w postaci psychologicznego doradztwa grupowego i indywidualnego.
Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby do realizacji zamówienia Wykonawca skierował psychologa spełniającego wymagania określone w art. 7 i art. 8 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2019 r. poz. 1026) oraz posiadającego łącznie co najmniej: ukończone studia wyższe na kierunku psychologia potwierdzone dyplomem magistra oraz trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa w pracy z osobami dorosłymi.
Na wynagrodzenie psychologa Zamawiający planuje przeznaczyć łącznie maksymalnie kwotę 72 000,00 zł brutto/projekt, tj. 100,00 zł brutto za 1 godzinę świadczonych usług.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Usługi psychiatryczne.
Do realizacji usług psychiatrycznych, zapisy Rozdziału III ust. 1-15 SWZ stosuje się odpowiednio
Usługi psychiatryczne będą świadczone w wymiarze po 10 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu.
Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 10 h/m-c, w celu prawidłowej realizacji założeń realizowanego projektu, jednakże do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 360 h/projekt. Tymczasowy zwiększony miesięczny wymiar świadczonych usług nie przekroczy 20 godzin miesięcznie.
Usługi psychiatryczne będą świadczone w formie stacjonarnej w postaci doradztwa indywidualnego w zakresie działań o charakterze diagnostycznym i/lub profilaktycznym.
Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby do realizacji zamówienia Wykonawca skierował lekarza psychiatrę posiadającego łącznie co najmniej: ukończone studia wyższe potwierdzone dyplomem lekarza medycyny, specjalizację w dziedzinie psychiatrii, prawo wykonywania zawodu psychiatry oraz dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychiatry w pracy z osobami dorosłymi.
Na wynagrodzenie psychiatry Zamawiający planuje przeznaczyć łącznie maksymalnie kwotę 90 000,00 zł brutto/projekt, tj. 250,00 zł brutto za 1 godzinę świadczonych usług.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Usługi terapeutyczne.
Do realizacji usług terapeutycznych zapisy Rozdziału III ust. 1-15 SWZ stosuje się odpowiednio.
Usługi terapeutyczne będą świadczone przez uprawnionego terapeutę ds. uzależnień w wymiarze po 20 godzin miesięcznie, w okresie trwania projektu.
Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza się zwiększenie miesięcznej liczby godzin ponad wskazany wymiar 20 h/m-c, w celu prawidłowej realizacji założeń realizowanego projektu, jednakże do wysokości łącznego limitu godzin wskazanego w realizowanym przez Zamawiającego projekcie, tj. do 720 h/projekt. Tymczasowy zwiększony miesięczny wymiar świadczonych usług nie przekroczy 40 godzin miesięcznie.
Usługi będą świadczone w formie stacjonarnej w postaci doradztwa grupowego i/lub indywidualnego przez terapeutę ds. uzależnień.
Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby do realizacji zamówienia Wykonawca skierował osobę, która będzie prowadziła terapię uzależnień, posiadającą łącznie co najmniej: ukończone studia wyższe medyczne lub studia wyższe w dziedzinie: psychologii lub socjologii lub pedagogiki lub resocjalizacji lub teologii lub nauk o rodzinie potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych, oraz posiadającą dokument w postaci zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego odbyte szkolenia z zakresu terapii uzależnień lub certyfikaty specjalisty Psychoterapii Uzależnień lub inne równoważne uprawniające do prowadzenia terapii uzależnień oraz min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia terapii uzależnień w pracy z osobami dorosłymi.
Na wynagrodzenie terapeuty Zamawiający planuje przeznaczyć łącznie maksymalnie kwotę 72 000,00 zł brutto/projekt, tj. 100,00 zł brutto za 1 godzinę świadczonych usług.
12. Usługa obejmuje realizację zamówienia polegającą w szczególności na:
1) doradztwie grupowym i/lub indywidualnym,
2) udzielanie specjalistycznej pomocy i wsparcia w ramach prowadzonych indywidualnych i grupowych konsultacji,
3) zapewnieniu profesjonalnej specjalistycznej pomocy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych i wymagających fachowej pomocy,
4) świadczenie poradnictwa, według zgłaszanych bieżących potrzeb Zamawiającego,
5) sporządzania planów bezpieczeństwa i opinii dla klientów korzystających z usług Centrum. Sporządzanie planów i opinii nie podlega dodatkowemu wynagrodzeniu,
6) prowadzeniu dokumentacji osób objętych wsparciem. Zamawiający dopuszcza prowadzenie dokumentacji na formularzach opracowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga, aby usługi były każdorazowo świadczone przez osobę:
1) spełniającą minimalne wymagania w zakresie posiadanego: wykształcenia, doświadczenia i uprawnień opisanych poniżej w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, adekwatnie do rodzaju świadczonych usług. Zamawiający dopuszcza realizację usług przez osobę, która uzyskała za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie odrębnych przepisów,
2) która posługuje się językiem polskim w stopniu co najmniej komunikatywnym zarówno w mowie i w piśmie, w zakresie koniecznym do należytego wykonywania usług,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym do składania ofert, tj. do dnia 22 marca 2024 r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym postępowanie należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.