Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237994/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podłóż, szczepów wzorcowych i surowic diagnostycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000594465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.ketrzyn@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ketrzyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef242053-dd48-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Inspekcja Sanitarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podłóż, szczepów wzorcowych i surowic diagnostycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef242053-dd48-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OEA-ZP.272.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30332,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1- Szczepy wzorcoweSzczep wzorcowy Escherichia coli WDCM 00202 NCTC 13216" - 1 op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
Szczep wzorcowy Yersinia enterocolitica subsp. enterocolitica WDCM 00038
ATCC 9610- 1 op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
Szczep wzorcowy Bacillus subtilis subsp. spizizenii WDCM 00003 ATCC 6633 - 1 op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
Szczep wzorcowy Listeria ivanovii subsp. ivanovii WDCM 00018 ATCC 19119 - 1 op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus subsp. aureus WDCM 00032 ATCC 6538 - 1 op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
Szczep wzorcowy Staphylococcus epidermidis WDCM 00036 ATCC 12228- 1op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
Szczep wzorcowy Enterococcus faecalis WDCM 00009 ATCC 19433 - 1 op. (max. 2 wymazówki + płyn uwadniający)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2478,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2- Podłoża sypkie i suplementyAgar z ksylozą, lizyną i dezoksycholanem (pożywka agarowa XLD) op. 5
Zbuforowana woda peptonowa op. 8
Hektoen enteric agar op. 5
Agar Oxford (podstawa) op. 1
Dodatek selektywny do agaru Oxford (podstawa) op. 1
Dodatek selektywny do pożywki agar CIN (podstawa) op. 1
ITC (podstawa) op. 1
Suplement selektywny do pożywki ITC (podstawa) op. 1
Bulion Frasera (podstawa) op. 2
Dodatek selektywny do bulionu pół-Frasera op. 10
Dodatek selektywny do bulionu Frasera op. 2
Pożywka Chromogenic Listeria agar (ISO) – podstawa op. 5
Dodatek selektywny do podstawy pożywki Chromogenic Listeria agar op. 8
Dodatek różnicujący do podstawy pożywki Chromogenic Listeria agar op. 8
Podłoże agarowe Baird-Parkera op. 3
Dodatek (RPF) do podstawy pożywki Baird- Parker zgodny z normą ISO 6888-2 op. 2
Pożywka Müller - Kauffmana z czterotionianem i novobiocyną (pożywka MKTTn) op. 1
Podłoże agarowe z dodatkiem 5% odwłoknionej krwi baraniej op. 15
Osocze królicze liofilizowane w EDTA do oznaczania Staphylococcus aureus op. 3
Zbuforowany roztwór soli fizjologicznej (PBS) op. 3
Giolitti-Cantoni (podstawa) op. 1
Nutrient agar op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19285,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3- Podłoża sypkiePodłoże agarowe MYP wg Mossela (podstawowe) op. 1
Podłoże trójcukrowe z cytrynianem żelaza (TSI) op. 1
Siarczan polimyksyny B - 1 000 000 IU op. 3
Emulsja żółtka jaja kurzego butel-ka (100 ml) 20
Pożywka do dekarboksylacji lizyny op. 1
Pożywka z siarczanem sodowo-laurylowym op. 1
Bulion do badania rozkładu węglowodanów op. 1
Podłoże z mocznikiem wg Christensena op. 1
Bulion mózgowo-sercowy op. 1
Pożywka agarowa tryptonowo - sojowa TSA (agar TSA) op. 1
Płyn do rozcieńczeń op. 2
Bulion do badania rozkładu węglowodanów + ramnoza op. 2
Bulion do badania rozkładu węglowodanów + ksyloza op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5372,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4- KriobankKriobank Zestaw 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5- Surowice diagnostyczne ShigellaSUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella flexnerii (typ 1 to 6 i grupa 3,4(y), 6, 7,8(x)) szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella sonnei forma S i F ( I,II faza) szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella dysenteriae typ od 1 do 10 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella boydii typ od 1 do 15 szt. 1
Zestaw antygenów kontrolnych (Shigella sonnei, Shigella boydii, Shigella flexneri, Shigella dysentariae) kompatybilnych do przeprowadzenia kontroli jakości surowic Shigella do aglutynacji szkielkowej (wymienionych w punktach 1-4) Zestaw 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2697,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2975,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2975,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2975,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2975,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20936,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20936,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20936,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20936,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4118,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4477,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4477,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Sp. z o. o. Zakład Enzymów i Peptonów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
jakie przetargi wygrała firma
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4477,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przygotowanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Kętrzyn na rok 2025"
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Pracowni Mikrobiologii ZDL.
- Dostawa odczynników i testów laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.
- Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z usługą analizy bioinformatycznej.
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.