Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249593/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH
I TŁUSZCZU ROŚLINNEGO DO SMAROWANIA PIECZYWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy w Gdańsku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICHI TŁUSZCZU ROŚLINNEGO DO SMAROWANIA PIECZYWA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20511177-37d8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008130/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 ARTYKUŁY NABIAŁOWE I TŁUSZCZ ROŚLINNY DO SMAROWANIA PIECZYWA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249593/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/07/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 401954,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BLOK ŻÓŁTY – wyrób seropodobny typu ser twardy, o zawartość tłuszczu nie mniejszej niż 17% w 100 g produktu, bez oczek lub małe oczka nieregularne, łagodny: 750 kg;JOGURT NATURALNY – bez cukru, w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 180 g netto: 300 kg;
JOGURT OWOCOWY – różne smaki, bez cukru, w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 180 g netto: 12 kg;
KEFIR NATURALNY – w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 150 g do 200 g netto: 160 kg;
MLEKO W PROSZKU ODTŁUSZCZONE – rozpuszczalne (granulowane, instant), w opakowaniach (worek) w przedziale od 0,5 kg do 50 kg netto, o zawartości: tłuszczu – nie większej niż 1,5%; wody – nie większej niż 5% w 100 g produktu: 6 400 kg;
SER TOPIONY KREMOWY ŚMIETANKOWY, KOSTKA LUB BATON – w opakowaniach jednostkowych 100 g netto: 3 200 kg;
SER TOPIONY KREMOWY ŚMIETANKOWY, KRĄŻEK – zapakowane w okrągłe kartonikowe opakowanie, porcjowany w 8 trójkącików po 15 – 25 g netto/szt.: 650 kg;
SER TOPIONY KREMOWY ŚMIETANKOWY, W PLASTRACH – każdy plaster oddzielnie foliowany, zawartość netto od 120 g do 180 g: 750 kg;
SER ŻÓŁTY TWARDY – tłusty lub półtłusty, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40%: 650 kg;
SEREK HOMOGENIZOWANY NATURALNY – bez cukru, w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 150 g netto: 900 kg;
SEREK HOMOGENIZOWANY WANILIOWY – bez cukru, w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 150 g netto: 6 480 kg;
SEREK TWAROGOWY FROMAGE NATURALNY – smarowalny, w opakowaniach jednostkowych (kubek lub kostka) od 75 g do 100 g netto: 1 200 kg;
SEREK TWAROGOWY FROMAGE SMAKOWY – smarowalny, różne smaki (z chrzanem, papryką, czosnkiem, ziołami), w opakowaniach jednostkowych (kubek lub kostka) od 75 g do 100 g netto: 3 060 kg;
SEREK TWAROGOWY KANAPKOWY NATURALNY – smarowalny, w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 150 g netto: 500 kg;
SEREK TYPU GRANI, WIEJSKI – w opakowaniach jednostkowych (kubek) w wadze 150 g netto: 1 200 kg;
ŚMIETANKA UHT 12% - w opakowaniach jednostkowych (kartonik) od 0,5 do 1 l: 2 550 kg;
TWARÓG PÓŁTŁUSTY – w kostce o wadze jednostkowej od 0,2 do 1 kg, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 3,5% w 100 g produktu: 6 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 319140,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TŁUSZCZ ROŚLINNY DO SMAROWANIA PIECZYWA – o zawartości tłuszczu poniżej 80%, produkt nie może zawierać w składzie mleka i produktów na bazie mleka, w kostce o wadze jednostkowej od 200 g do 250 g netto, opakowanie jednostkowe: papier pergaminowy, folia aluminiowa laminowana lub papier parafinowany: 20 000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15431200-0 - Beztłuszczowe lub niskotłuszczowe produkty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 82814,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 335 097,24 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu oferta Wykonawcy OL–TRADE s.c. M. Olek, R. Pająk, D. Gorycki, ul. Powstańców 127, 31–670 Kraków (oferta z najniższą ceną) podlegała odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta kolejnego Wykonawcy Firma Marit Julita Laga, ul. Jana Karwasza 19, 84–107 Starzyński Dwór przewyższa o 102 134,94 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 437 232,18 zł brutto, a Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 335 097,24 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416021,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523406,79 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OL-TRADE Michał Olek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OL-TRADE Ryszard Pająk, OL-TRADE Dariusz Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Beztłuszczowe lub niskotłuszczowe produkty do smarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.