Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185583/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00206355/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 605
1.5.2.) Miejscowość: Trawniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6fe8b11-dda9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023057/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki (Rządowy Fundusz Polski Ład)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185583/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Termomodernizacja budynku remizo – świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trawnikach oraz Wymiana oświetlenia w Zespole Placówek Oświatowych w Trawnikach i w przedszkolu Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach" w tym:1) Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku remizo – świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trawnikach
Termomodernizacja budynku remizo – świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trawnikach wraz z modernizacją kotłowni, wymianą poszycia dachu, modernizacją systemu oświetlenia, montażem instalacji fotowoltaicznej, wykonaniem wentylacji, remontem łazienek, klatki schodowej, pomieszczeń sanitarnych i montażem pompy ciepła.
Zakresem niniejszego opracowania objęto prace budowlane związane
z termomodernizacją obiektów polegające na:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
- ociepleniu stropu poddasza podwójną warstwą płyt z wełny mineralnej o gr. 15cm;
- ociepleniu przestrzeni między krokwiami płytami z wełny mineralnej;
- ociepleniu poddasza budynku kotłowni granulatem z wełny o gr. 30cm;
- wymiana rynien i rur spustowych;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich;
- wymianę pokrycia dachowego z blachy na blachodachówkę wraz z naprawą gniazd krokiew;
- remont kominów;
- dociepleniu ścian fundamentowych styrodurem o gr. 10cm;
- dociepleniu ścian styropianem o gr.15cm wraz z wykonaniem wyprawki elewacyjnej;
- wykonaniu nowej opaski;
- umieszczenie istniejącej instalacji odgromowej w rurze do prowadzenia instalacji odgromowej w ociepleniu;
- modernizacji instalacji centralnego ogrzewania;
- wymianie opraw oświetleniowych na źródła LED,
- modernizacja instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby pompy ciepła;
- montaż daszków systemowych;
- wymiana kotła grzewczego wraz z instalacja kotłowni;
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania;
- modernizacja instalacji cwu;
- montaż paneli fotowoltaicznych;
- montaż pompy ciepła;
- remont łazienek;
- wykonanie i modernizacja instalacji wentylacyjnej;
- remont klatki schodowej;
- remont pomieszczeń sanitarnych.
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy budynku głównego : 258,66 m2
Powierzchnia zabudowy kotłowni : 45,26 m2
Powierzchnia zabudowy pomieszczenia gospodarczego : 15,64 m2
Powierzchnia użytkowa : 558,00 m2
Kubatura : 2300,00 m3
Szerokość budynku głównego : 11,36. m
Długość budynku głównego : 22,77 m
Maksymalna wysokość budynku : 11,4 m
Uwaga:
1.Istniejące źródło ciepła należy pozostawić do dyspozycji zamawiającego.
2.Zadanie nie obejmuje dostawy pralki i suszarki.
2) Zadanie 2 - Wymiana oświetlenia w Zespole Placówek Oświatowych w Trawnikach:
Założenia projektowe:
- wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowoczesne, energooszczędne oprawy LED;
- montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
3) Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia w przedszkolu Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach:
Założenia projektowe:
- wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowoczesne, energooszczędne oprawy LED;
- montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45314310-7 - Układanie kabli
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45421132-8 - Instalowanie okien
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 1404581,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach, termomodernizacja budynku ujęcia wody w Struży Kolonii, termomodernizacja budynku ujęcia wody w Trawnikach, Termomodernizacja budynku oczyszczalni ścieków w Trawnikach" w tym:1) Zadanie 1 – Termomodernizacja budynku Zespołu placówek Oświatowych w Biskupicach.
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku głównego oraz sali sportowej:
– docieplenie ścian zewnętrznych od kondygnacji przyziemia warstwą termoizolacji ze styropianu gr. 16cm wraz wyprawą elewacyjną z tynku;
– termoizolacja wełną mineralną gr. 30cm stropów;
– termoizolacja wewnętrznych przegród pionowych (ścian) poddasza pomiędzy pomieszczeniami użytkowymi i strychami warstwą wełny mineralnej gr. 20cm;
– wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
– wykonanie nowych podokienników i wynikających z konieczności obróbek blacharskich;
– wykonanie potrzebnych podbitek okapów dachowych;
– wymiana rur spustowych i rynien;
– wymiana pionowych elementów instalacji odgromowej;
– oraz inne wykazane w składowych opracowania lub konieczne do wykonania dla zamierzonego;
– docieplenie cokołów warstwą styropianu gr. 16 cm;
– docieplenie ścian zewnętrznych łącznika warstwą wełny mineralnej gr. 16 cm wraz wyprawą elewacyjną z tynku;
– docieplenie ścian zewnętrznych cokołu łącznika warstwą wełny mineralnej hydrofobizowanej gr.16cm wraz wyprawą elewacyjną z tynku;
- remont opaski wokół budynku sali gimnastycznej;
– remont ścian schodów wejściowych wraz z barierką;
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 1358,00 m2
Powierzchnia użytkowa : 2261,34 m2
Kubatura: 12033,00 m3
Wymiary budynku głównego : 42,91 x 22,21 m
Wymiary obiektów sportowych : 34,17 x 17,90 m
Maksymalna wysokość budynku : 11,80 m
2) Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku ujęcia wody w Struży Kolonii.
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku:
- docieplenie ścian;
- dociepleniu stropu;
- wykonanie nowej opaski budynku;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana oświetlenia zewnętrznego;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich przy dachu budynku;
- wymianie nowego orynnowania;
- remont dachu i kominów
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 39,18 m2
Powierzchnia użytkowa : 24,80 m2
Kubatura : 170,00. m3
Szerokość budynku : 4,96 m
Długość budynku : 7,90 m
Wysokość budynku : 5,36 m
3) Zadanie 3 – Termomodernizacja budynku ujęcia wody w Trawnikach.
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku:
- docieplenie ścian;
- dociepleniu stropu;
- wykonanie nowej opaski budynku;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana oświetlenia zewnętrznego;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich przy dachu budynku;
- wymianie nowego orynnowania;
- remont dachu i kominów
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 39,18 m2
Powierzchnia użytkowa : 24,80 m2
Kubatura : 170,00. m3
Szerokość budynku : 4,96 m
Długość budynku : 7,90 m
Wysokość budynku : 5,36 m
4) Zadanie 4 - Termomodernizacja budynku oczyszczalni ścieków w Trawnikach,
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku:
- docieplenie ścian;
- dociepleniu części stropu;
- wykonanie nowej opaski budynku;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana oświetlenia zewnętrznego;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich przy oknach;
- wymianie nowego orynnowania;
- wzmocnienie ściany szczytowej;
- malowanie pomieszczeń
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 393,16 m2
Powierzchnia użytkowa : 387,58 m2
Kubatura : 2460,74 m3
Szerokość budynku : 17,2 m
Długość budynku : 26,85 m
Wysokość budynku : 8,11 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261320-3 - Kładzenie rynien
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 1945701,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,, Modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej w Dorohuczy, modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach, modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach, modernizacja kotłowni przedszkola Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach, modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Oleśnikach" w tym:1) Zadanie 1 – Modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej w Dorohuczy.
Założenia projektowe:
- wymiana źródła ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiornika na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejącego i montaż nowego komina spalinowego;
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
2) Zadanie 2 – Modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach.
Założenia projektowe:
- wymiana źródeł ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiorników na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejących i montaż nowych przewodów kominowych
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wymiana zbiorników cwu
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
3) Zadanie 3 – Modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach.
Założenia projektowe:
- wymiana źródeł ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiorników na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejących i montaż nowych przewodów kominowych
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wymiana zbiorników cwu
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
4) Zadanie 4 – Modernizacja kotłowni przedszkola Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach.
Założenia projektowe:
- wymiana źródła ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiornika na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejącego i montaż nowego komina spalinowego;
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wymiana zbiornika cwu;
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
5) Zadanie 5 – Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Oleśnikach.
Założenia projektowe:
- demontaż istniejących elementów kotłowni;
- montaż dwóch źródeł ciepła pracujących w kaskadzie;
- dostosowanie instalacji kotłowni do standardów pracy nowych kotłów bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach,
-wymiana rozdzielacza c.o. na kompaktowy rozdzielacz wraz z grupami pompowymi
- wymiana zasobnika c.w.u;
- wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniach kotłowni;
- remont wsypu;
- malowanie pomieszczeń;
- wymiane wkładu kominowego;
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1221511,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1635126,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1941391,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1635126,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kvadrat Grzegorz Jaszczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132302204
7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Pierwsze, Piaski
7.3.4) Miejscowość: Wierzchowiska Pierwsze 15
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1635126,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1991927,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2591269,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1991927,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kvadrat Grzegorz Jaszczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132302204
7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Pierwsze , Piaski
7.3.4) Miejscowość: Wierzchowiska Pierwsze 15
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1991927,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1334747,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1988000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1334747,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kvadrat Grzegorz Jaszczewski Siedziba Wierzchowiska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132302204
7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Pierwsze, Piaski
7.3.4) Miejscowość: Wierzchowiska Pierwsze 15
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1334747,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.