eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-ZdrójUsługa konserwacji pn.: "Renowacja istniejącego drewnianego barometru zlokalizowanego w Goczałkowicach - Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji pn.: „Renowacja istniejącego drewnianego barometru zlokalizowanego w Goczałkowicach – Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Uzdrowiskowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gozdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gozdroj/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji pn.: „Renowacja istniejącego drewnianego barometru zlokalizowanego w Goczałkowicach – Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1ec352-c063-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039993/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Renowacja historycznego barometru znajdującego się na budynku „Starej Pijalni” należącego do Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.382.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50482,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa konserwacji polegająca na renowacji istniejącego drewnianego barometru znajdującego się w obudowie żeliwnej, zlokalizowanego w Goczałkowicach – Zdroju, przy ul. Uzdrowiskowej.
2. Zakres prac:

1 – Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed konserwacją.
2 – Demontaż obiektu.
3 – Transport obiektu do pracowni.
4 – Oczyszczenie stacji meteorologicznej przy użyciu strumieniowania ściernego
selektywnym (do 0,2mm) piaskiem kwarcowym przy użyciu mikro-piaskarki.
5 – Uzupełnienie ubytków w żeliwie spowodowanych korozją przy użyciu żywic
chemoutwardzalnych z dodatkiem metalowego pyłu.
6 – Uzupełnienie ubytków pierwotnych związanych z defektami w trakcie odlewania.
7 – Założenie nowego przeszklenia.
8 – Pokrycie powierzchni matowym lakierem grafitowym.
9 – Rekonstrukcja iglicy na podstawie archiwaliów.
10 – Wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej.

Dodatkowo Zamawiający przekazuje opis wraz z rysunkami.
Zamawiający wymaga pozostawienia wtórnego barometru. Należy dokonać drobnych napraw związanych z uszkodzeniami spowodowanymi oddziaływanie zmian temperatury i wilgoci na drewnianą obudowę urządzenia. Widoczne głównie w warstwie lakieru zabezpieczającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59899,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59899,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Fabiańczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Detalu Architektonicznego i Konserwacji Zabytków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243634191

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 24

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59899,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.