Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137430/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00176765/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00196170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego parku w Fijewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 73
1.5.2.) Miejscowość: Fijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 6455410
1.5.8.) Numer faksu: 89 6455415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminalubawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd463251-c323-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja zabytkowego parku w Fijewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd463251-c323-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065541/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rewitalizacja zabytkowego parku w Fijewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIZP.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4412861,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień
CPV: 45112210-0 Roboty w zakresie kształtowania parków
CPV: 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
CPV: 45112730-1 Roboty w zakrsie kształtowania dróg i autostrad
CPV: 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
CPV: 77211600-8 Sadzenie drzew
CPV: 77300000-3 Usługi ogrodnicze
CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
CPV: 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
CPV: 77315000-1 Usługi w zakresie siewu
CPV: 77211400-6 Usługi wycinania drzew
CPV: 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
5.3. W zakres zamówienia wchodzą:
5.3.1. Roboty branży drogowej;
5.3.2. Roboty branży zieleni;
5.3.3. Roboty branży elektrycznej;
5.3.4. Roboty branży sanitarnej.
5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ.
5.5. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5.6. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę,
a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych
w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
5.7. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja 2.
5.8. Rozwiązania równoważne:
5.8.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów,
5.8.2. Zamawiający zaleca zadawanie zapytań do SWZ celem wyjaśnienia równoważności danego elementu,
5.8.3. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność
w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
5.8.4. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
5.8.4.1. posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych
w dokumentacji,
5.8.4.2. posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
5.8.5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty
i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4332544,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4688498,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4332544,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych ASBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8771477879
7.3.4) Miejscowość: Kuligi 32
7.3.5) Kod pocztowy: 13-324
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4332544,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI FIJEWO
- Zakup sceny widowiskowej mobilnej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Lubawa
więcej: przetargi FIJEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.