Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223714/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKIE CENTRUM STOMATOLOGII W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060281989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dra Witolda Chodźki 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rwadowska@ucs.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucs.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8931581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-043c88e1-d5ef-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140427,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Leki, wyroby medyczne i preparaty do stosowania w stomatologiiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zmówienia - załącznik nr 5.1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 81814,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Leki do znieczulaniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zmówienia - załącznik nr 5.2 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 58613,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny najtańszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118703,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312982,78 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy a wszystkie inne oferty zostały odrzucone (odrzucenie w związku z art. 263 Pzp)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53395,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53395,20 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Malowanie części elewacji bud. WBiA Politechniki Lubelskiej oraz montaż loga w i na bud. WBiA i na bud. WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie.
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych oraz leki do chemioterapii
- DOSTAWA LEKÓW I INNYCH PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- ZP/CZD/031/25 Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego cisplatinum stosowanego w ramach chemioterapii - 6 pakietów.
- Dostawa asortymentu stosowanego w chirurgii witreoretinalnej oka
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.