Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00004792/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw dla eksploatowanej przez zamawiaj±cego kot³owni w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
kod CPV: 09.13.51.00-5 olej opa³owy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191247
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486752463
1.5.8.) Numer faksu: 486755667
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@przysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zsz.przysucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw dla eksploatowanej przez zamawiaj±cego kot³owni w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
kod CPV: 09.13.51.00-5 olej opa³owy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a0d791b-51da-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00294550
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00292250/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw dla eksploatowanej przez zamawiaj±cego kot³owni w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. kod CPV: 09.13.51.00-5 olej opa³owy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://zsz.przysucha.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSnr2 - ZP – 01/ 12 / 2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 845100 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego
kod CPV: 09.13.51.00-5 olej opa³owy
dla eksploatowanej przez zamawiaj±cego kot³owni w okresie kolejnych 12 miesiêcy wg nastêpuj±cej specyfikacji:
a) olej opa³owy lekki– warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42 600 kJ/kg, zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10%, zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg, zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg - ³±czna ilo¶æ maksymalnie 270.000 l (z mo¿liwo¶ci± zmniejszenia ilo¶ci)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe:
Cena brutto za realizacjê ca³ego zamówienia - 60 %
Termin p³atno¶ci (waga): - 40 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu
z postêpowania na podstawie art. 108 ust 1
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
A. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron,wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci,
B. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy:
- opisze zaistnia³e okoliczno¶ci,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powy¿szych okoliczno¶ci, .
C. Wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ sporz±dzony na pi¶mie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: STAROSTWO POWIATOWE W PRZYSUSZE /27e0q3sndm/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê sieci kanalizacji sanitarnych na terenie Gminy Przysucha z podzia³em na czê¶ci.
- Dzier¿awa zintegrowanego systemu do automatycznej analizy moczu wraz z dostaw± odczynników, kalibratorów, materia³ów kontrolnych i innych materia³ów niezbêdnych do wykonywania analizy moczu.
- Opracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha
wiêcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.