Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00178893/01 - Og³oszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00185674/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2022/BZP 00054292/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Miasta Bia³ystok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³onimska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kps@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miastobialystok.ezamawiaj±cy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Miasta Bia³ystok2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6d915e1-0b1b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00294552
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000363/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
1.2.6 Dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
1.2.7 Dostawa materia³ów promocyjnych (gad¿ety) przeznaczonych dla turystów i obs³ugi ruchu turystycznego.
1.2.19 Dostawa materia³ów drukarskich i poligraficznych (informatory turystyczne, kalendarze itp.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00178893/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPS-II.271.27.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 200345 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych - Czê¶æ I: Kocyk niemowlêcy – 10 000 szt. (w tym I etap: 1000 szt., II etap: 5000 szt., III etap: 4000 szt.). Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ dostawê zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie ze z³o¿on± ofert±, a tak¿e warunkami zawartymi w § 2 umowy oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 97000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych - Czê¶æ II:1) Fartuch kuchenny dla doros³ych - 300 szt.
2) Zestaw ma³ego kucharza (fartuch z czapk±) - 500 szt.
3) Komplet 3 rêczników w kolorze bia³ym, czerwonym i ¼ó³tym pakowanych w ozdobne pude³ko - 500 szt.
4) ¦cierka bawe³niana - 600 szt.
Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ dostawê zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie ze z³o¿on± ofert±, a tak¿e warunkami zawartymi w § 2 umowy oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28700 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych - Czê¶æ III:1) Notatnik A6 z opask±/gumk± z czystymi kartkami - 600 szt.
2) Zas³ona na kamerê internetow± - 500 szt.
3) plecak typu walk - 300 szt.
4) Saszetka, nerka sportowa - 300 szt.
5) Worek sportowy - 1000 szt.
6) Kosmetyczka - 300 szt.
7) Obieraczka kuchenna - 600 szt.
8) Czerwona fili¿anka ze spodkiem - 300 szt.
9) Bia³y kubek ceramiczny - 300 szt.
10) Sk³adany wachlarz - 600 szt.
11) Kocyk polarowy -100 szt.
Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ dostawê zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie ze z³o¿on± ofert±, a tak¿e warunkami zawartymi w § 2 umowy oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29562 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów promocyjnych - Czê¶æ IV:1) Fotomaty (podk³adki) ¶niadaniowe ze zdjêciami Bia³egostoku - 500 szt.
2) Mata ¶niadaniowa wykonana na wzór ogrodów Pa³acu Branickich w Bia³ymstoku - 600 szt.
Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ dostawê zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie ze z³o¿on± ofert±, a tak¿e warunkami zawartymi w § 2 umowy oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5404 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów poligraficznych - Czê¶æ V:1) Kalendarz wieloplanszowy - 1000 szt.
2) Kalendarz wieloplanszowy II - 100 szt.
3) Kalendarz trójdzielny - 800 szt.
Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ dostawê zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie ze z³o¿on± ofert±, a tak¿e warunkami zawartymi w § 2 umowy oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14904 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VI: Sk³ad, druk i dostawa publikacji: „Ogrody i Parki Bia³egostoku” – 500 szt. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ dostawê zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie ze z³o¿on± ofert±, a tak¿e warunkami zawartymi w § 2 umowy oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24775 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 111380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 183885 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAFIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343476220
7.3.3) Ulica: Polna 10
7.3.4) Miejscowo¶æ: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 111380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny tej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 44034 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58300 PLN
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33582 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33582 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33582 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Pawe³ Kêdzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741214560
7.3.3) Ulica: Spó³dzielcza 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33582 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Jedyna oferta z³o¿ona w postêpowaniu w tej czê¶ci, zawiera cenê znacznie przewy¿szaj±c± kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci zwiêkszenia tej kwoty do cenny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29520 PLN
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18978 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIGRAFIA NOT Piotr Wierzbiñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151648513
7.3.3) Ulica: M. Kopernika 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32533,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32533,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL SOBCZYK SPÓ£KA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32533,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych oraz papierniczych do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzese³ konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku u¿ytkowym przy ul. M. Curie-Sk³odowskiej 15A bêd±cym w zasobie Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ¦NIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
- Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II)
- Zakup materia³ów promocyjnych w zwi±zku z realizacj± projektu "Podkarpackie ¿yj i oddychaj"
- "Promocja projektu" w zwi±zku z realizacj± projektu pn. "Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Sk³ad, korekta tekstu, projekt graficzny ok³adki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- "Dostawa artyku³ów promocyjnych ze znakowaniem z podzia³em na czê¶ci"
wiêcej: Ró¿ne druki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.