eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno"Remont dróg gminnych Nr 120058E w Ostrołęce i Nr 120053E w Lubiankowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg gminnych Nr 120058E w Ostrołęce i Nr 120053E w Lubiankowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a97a7ed-dda0-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg gminnych Nr 120058E w Ostrołęce i Nr 120053E w Lubiankowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a97a7ed-dda0-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238478

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GWI.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg gminnych w ramach dwóch zadań opisanych poniżej.

Zadanie nr 1. „Remont drogi Nr 120053E w Lubiankowie ( działka 78/1 i 78/3, obręb Lubianków”. Zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej o długości ok. 2 156 mb poprzez wykonanie nowej nakładki asfaltowej o szerokości 3,90 m wraz z wykonaniem poboczy obustronnych z kruszywa łamanego o szerokości zmiennej od 0,25 m do 0,50 m w granicach istniejącego pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu,
2) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
3) rozbiórka elementów dróg,
4) ścinanie poboczy,
5) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
6) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
7) regulacja wysokościowa zjazdów,
8) wykonanie poboczy,
9) montaż oznakowania,
10) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

Zadanie nr 2. ,,Remont drogi Nr 120058E w Ostrołęce (działka nr 302, obręb Ostrołęka)”. Zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej o długości ok. 692,50 mb poprzez wykonanie nowej nakładki asfaltowej o szerokości 3,00 m wraz z wykonaniem poboczy obustronnych z kruszywa łamanego o szerokości 0,50 m w granicach istniejącego pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu,
2) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
3) rozbiórka elementów dróg,
4) remont przepustu,
5) ścinanie poboczy,
6) wykonanie podbudowy z kruszywa,
7) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
8) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
9) regulacja wysokościowa zjazdów,
10) wykonanie poboczy,
11) oczyszczenie rowu przydrożnego,
12) regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej,
13) montaż oznakowania,
14) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1471995,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2616273,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1471995,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Łowiczu sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100373034

7.3.4) Miejscowość: Jamno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1471995,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.