eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaRemont instalacji wodno - kanalizacyjnej, c. o. oraz łazienek w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Parkowa 20'.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji wodno – kanalizacyjnej, c. o. oraz łazienek w budynku
głównym Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Parkowa 20’.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Spłecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000560408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-402

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 30 28, 872 30 41,

1.5.8.) Numer faksu: 74 872 30 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dps.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowaruda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-226edeb2-0057-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


dizałalnośc w ramach zadań DPS

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji wodno – kanalizacyjnej, c. o. oraz łazienek w budynku
głównym Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Parkowa 20’.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-226edeb2-0057-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont instalacji wodno-kanalizacyjnych c.o. i łazienek w DPS Nowa Ruda ul. Parkowa 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wodno–kanalizacyjnej, c. o. oraz łazienek w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Parkowa 20.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - projekt techniczny -załącznik nr 7, przedmiar robót – załącznik nr 8, rysunki - załącznik nr 9, stanowiące załączniki do SWZ.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie
przedłożyć kosztorys ofertowy (jeżeli nie załączy ich do oferty), polisę ubezpieczeniową oraz harmonogram robót, zgodnie z zapisami projektu umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Harmonogram robót musi uwzględnić następujące etapy prac: etap I od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2023 r. oraz etap II od dnia 1.12.2023 r. do dnia 31.05.2024 r.

UWAGA: Zamawiający dokona płatności za I etap wykonanych prac w wysokości nie przekraczającej łącznie kwoty przewidzianej na zadanie w budżecie w roku 2023 tj. kwoty 600 000,00 zł brutto, pozostałą kwotę Zamawiający zapłaci wykonawcy po zrealizowaniu prac przewidzianych dla etapu II, zgodnie z terminem realizacji od 1.12.2023 do 31.05.2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094983,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094983,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094983,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CALOR spółka cywilna Marek Kułakowski Olga Lęcznar

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU Edyta Ceda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851641252

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 16

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094983,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.