Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241721/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” - 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZANKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 16
1.5.2.) Miejscowość: Olszanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-332
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 412 96 83
1.5.8.) Numer faksu: 77 412 96 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@olszanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” - 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f700540-fd10-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016256/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” - 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekty: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” . Zadanie finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241721/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRiOŚ.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PGR”.Dostawa 159 sztuk laptopów, których szczegółowy opis i minimalne parametry zawiera Specyfikacja Techniczna dla Części nr I stanowiąca zał. nr 1 do SWZ. Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Na realizację zadania Gmina Olszanka otrzymała dofinansowanie w wysokości 100% kosztów, jednak nie więcej niż 2 500,00 zł. brutto za sztukę laptopa.
a) W przypadku gdy, w dokumentacji przetargowej lub załącznikach zostały użyte: nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować je jako przykładowe. Wskazując na „konkretne produkty” pochodzące od konkretnych producentów Zamawiający określa minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza produkty „równoważne” o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 4, 5, 6 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzony w informacje identyfikujące dany produkt, określające jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
c) Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności.
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie i SWZ w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenia.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi być niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
f) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt osobom innym niż Zamawiający, którym sprzęt ten zostanie przekazany w ramach dofinansowania tj. ostatecznym Beneficjentom projektu.
g) Przy dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych przez ostatecznych Beneficjentów projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 323170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Cyfrowa Gmina”Dostawa 7 sztuk komputerów stacjonarnych i 5 sztuk laptopów, których szczegółowy opis i minimalne parametry zawiera Specyfikacja Techniczna dla Części nr II stanowiąca zał. nr 2 do SWZ. Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności
na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Na realizację zadania Gmina Olszanka otrzymała dofinansowanie w wysokości 100% kosztów;
a) W przypadku gdy, w dokumentacji przetargowej lub załącznikach zostały użyte: nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować je jako przykładowe. Wskazując na „konkretne produkty” pochodzące od konkretnych producentów Zamawiający określa minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza produkty „równoważne” o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 4, 5, 6 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzony w informacje identyfikujące dany produkt, określające jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy, określenie pochodzenia (producenta) i numer seryjny.
c) Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności.
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w umowie i SWZ w stanie nieuszkodzonym i w opakowaniu niewskazującym na możliwe uszkodzenia.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru uszkodzonego lub wskazującego na uszkodzenie do 14 dni od daty zakończenia dostawy. Towar ten musi być niezwłocznie zastąpiony towarem nowym.
f) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu pomocy gwarancyjnej na dostarczony sprzęt.
g) Przy dostawie Wykonawca przekaże informację na temat gwarancji dostarczonego sprzętu, zawierające w szczególności dane adresowe i kontaktowe do zgłoszeń gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 45935,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390357,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427320,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390357,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wytwórczo – Handlowe „WIP” Małgorzata Szczepanik – Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390357,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46437,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46437,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46437,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46437,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/G/26/25 "Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Projekt grantowy "Cyberbezpieczny samorząd" - Etap II.
- Zakup i dostawa komputerów dla szkół i placówek oświatowych działających na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Modernizacja posiadanego systemu planowania brachyterapii w zakresie sprzętowym i programowym
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.