eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup i dostawy ubrań roboczych i ochronnych w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy ubrań roboczych i ochronnych w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawy ubrań roboczych i ochronnych w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-022880b9-203f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196547/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy ubrań roboczych i ochronnych w 2022 r.

DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA NR 1 – UBRANIA ROBOCZE I OCHRONNE DLA KUCHARZY

Buty kucharza damskie - para 80
Buty kucharza męskie - para 40
Buty gumowe białe wysokie męskie - para 15
Buty gumowe białe wysokie damskie - para 30
Fartuch płócienny długi - szt. 60
Bluza kucharska męska - szt. 200
Bluza kucharska damska - szt. 100
Spodnie kucharskie męskie - szt. 200
Spodnie kucharskie damskie - szt. 100
Czepek kucharski męski, furażerka - szt. 100
Czepek kucharski damski - szt. 100
Zapaska kucharska - szt. 200
Fartuch frontowy kucharski - szt. 100
Fartuch frontowy wodoodporny - szt. 40
Rękawice termiczne olejoodporne - para 50
Koszulka z krótkim rękawem T-shirt męska - szt. 80
Koszulka z krótkim rękawem T-shirt damska - szt. 50
Ubranie kucharza męskie - kpl. 50
Ubranie kucharza damskie - kpl. 50


Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ILOŚCI MAKSYMALNE zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 141385,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy ubrań roboczych i ochronnych w 2022 r.

DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA NR 2 – UBRANIA ROBOCZE I OCHRONNE DLA SPECJALISTÓW

Płaszcz drelichowy - szt. 300
Płaszcz przeciwdeszczowy - szt. 30
Kurtka przeciwdeszczowa -szt. 20
Kask ochronny - szt. 50
Kamizelka odblaskowa - szt. 100
Rękawice robocze wzmacniane skórą - para 600
Rękawice robocze powlekane PCV - para 300
Rękawice ochronne antyprzecięciowe - para 300
Buty robocze letnie męskie - para 200
Buty robocze letnie damskie - para 50
Buty gumowo-filcowe - para 200
Buty robocze zimowe męskie - para 200
Buty robocze zimowe damskie - para 50
Półbuty robocze z podnoskiem stal. - para 20
Półbuty robocze antypoślizgowe - para 20
Maska przeciwpyłowa - szt. 200
Rękawice benzyno i olejoodporne - para 30
Rękawice kwasoodporne - para 20
Ubranie robocze letnie typu szwedzkiego - kpl 300
Ubranie robocze ocieplane typu szwedzkiego - kpl 300
Ubranie robocze antyelektrostatyczne letnie - kpl 10
Ubranie robocze antyelektrostatyczne ocieplane - kpl 10
Czapka robocza letnia - szt. 100
Czapka robocza zimowa - szt. 100
Koszula robocza flanelowa - szt. 300
Koszulka z krótkim rękawem T-shirt - szt. 200
Okulary ochronne przeciwodpryskowe - szt. 100
Okulary przeciwsłoneczne - szt. 30
Ubranie robocze olejoodporne letnie - kpl 15
Ubranie robocze olejoodporne ocieplane - kpl 15
Ubranie robocze olejoodporne letnie odblaskowe - kpl 10
Ubranie robocze olejoodporne zimowe odblaskowe - kpl 10

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Szczegółowe ILOŚCI MAKSYMALNE zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 300318,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158963,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200538,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158963,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962476086

7.3.3) Ulica: Potkanowska 50

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158965,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389671,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459231,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389671,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962476086

7.3.3) Ulica: Potkanowska 50

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389671,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.