Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00258281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na zapewnienie uczestnikom KIS dojazdu na zajęcia realizowane w KIS i powrotu z zajęć w ramach projektu pn. „Integracja- Aktywizacja w Gminie Tryńcza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Gminie Tryńcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651441183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 123
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 642 12 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@tryncza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cf94f06-e814-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na zapewnienie uczestnikom KIS dojazdu na zajęcia realizowane w KIS i powrotu z zajęć w ramach projektu pn. „Integracja- Aktywizacja w Gminie Tryńcza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf94f06-e814-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223808/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi polegające na zapewnienie uczestnikom KIS dojazdu na zajęcia realizowane w KIS i powrotu z zajęć w ramach projektu pn. „Integracja- Aktywizacja w Gminie Tryńcza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu - „Integracja- Aktywizacja w Gminie Tryńcza” - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie uczestników z miejsca zamieszkania tj. terenu gminy Tryńcza do Klubu Integracji Społecznej z siedzibą pod adresem Tryńcza 123 oraz odwiezieniu po zakończonych zajęciach do miejsca zamieszkania.
2. Usługi, o których mowa w pkt 1 obejmować będą maksymalnie 15 osób zamieszkałych na terenie gminy Tryńcza.
3. Dowóz uczestników realizowany będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Dowóz uczestników do KIS odbywać się będzie w godzinach pracy Centrum Usług Społecznych w Gminie Tryńcza oraz dostosowany będzie do harmonogramu realizacji zajęć w KIS. Harmonogram przedstawiony będzie na początku każdego miesiąca.
4. Przewidywana dzienna liczba kilometrów do pokonania oszacowana przez Zamawiającego wynosi 50 km/dzień. Całkowita szacunkowa liczba kilometrów w okresie realizacji zamówienia wynosi 26 000 km.
5. Przewozy muszą być realizowane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021, poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pojazdami odpowiednio przystosowanymi do przewozu osób, zapewniającymi dowóz wskazanej przez Zamawiającego liczby uczestników projektu w wyznaczonych godzinach. Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji zleconego zamówienia muszą spełniać warunki do przewozu osób określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r., poz. 2022, Dz.U. z 2017, poz. 2338, Dz.U. z 2018, poz. 855, Dz.U. z 2019, poz.256, Dz.U. z 2020, poz. 1886).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Gliniak, Usługi Przewozowe- Sklep Spożywczo Przemysłowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940004977
7.3.4) Miejscowość: Tryńcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI TRYŃCZA
więcej: przetargi TRYŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- Usługi transportowo sprzętowe na terenie miasta i Gminy Pińczów
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.