Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261134/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2022/BZP 00010990/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa centrali wentylacji i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dobudowanej części budynku dla Centralnej Sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.ndm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ncm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa centrali wentylacji i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dobudowanej części budynku dla Centralnej Sterylizatorni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60571b17-4082-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008618/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa szpitala pod Blok Operacyjny – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/DZ/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 570000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrali wentylacji i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dobudowanej części budynku dla Centralnej Sterylizatorni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – dokumentacja techniczna. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem określony jest w załączonym projekcie na rysunku W-03 w rzucie poddasza.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż centrali wentylacyjnej NW7 wg projektu – załącznik nr 2
2) dostawę układu sterylizacji powietrza zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 2 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
3) wykonanie robót budowlanych związanych z budową czerpni i wywiewu
4) podłączenie do istniejących kanałów wentylacyjnych
5) wykonanie instalacji elektrycznej i automatyki
6) połączenie instalacji ciepła technologicznego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W celu dokonania wizji lokalnej należy się skontaktować z Panem Rafałem Gołębiewskim – tel. 507 152 491.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe BUDEX Krzysztof Skrzypczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311010517
7.3.3) Ulica: Podleśna 17
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "BUDEX" KRZYSZTOF SKRZYPCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Dostawa środków czystości i higieny dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- SVA/4620-35/2025 Modernizacja instalacji c.o. w budynkach 22 i 23 na terenie kompleksu wojskowego w Kołobrzegu
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - przebudowa ul. Małej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.