eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłów › "Remont dachu XVI wiecznego budynku Skarbczyka, należącego do Zespołu Zamku Królewskiego w Szydłowie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu XVI wiecznego budynku Skarbczyka, należącego do Zespołu Zamku Królewskiego w Szydłowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szydłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Szydłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (041) 354-51-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dachu XVI wiecznego budynku Skarbczyka, należącego do Zespołu Zamku Królewskiego w Szydłowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eee1f82-52ab-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 25.06.2021 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na „Remont dachu XVI wiecznego budynku Skarbczyka, należącego do Zespołu Zamku Królewskiego w Szydłowie”, zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00095060/01
W ww. postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a9e268f8-d58b-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235798,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia remont dachu XVI wiecznego budynku Skarbczyka, należącego do Zespołu Zamku Królewskiego w Szydłowie.
Zakres prac do wykonania:
1) Rozbiórka pokrycia dachu z gontów,
2) Wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej,
3) Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej oraz rynien i rur spustowych,
4) Wykonanie izolacji wilgotnościowej i cieplnej stropu,
5) Wykonanie pokrycia dachu gontem modrzewiowym łupanym, potrójnie wraz z montażem wyłazu dachowego,
6) Zgłoszenie rozpoczęcia budowy wraz z planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie i innymi niezbędnymi dokumentami, do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
7) Zawiadomienie, zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych (art. 56 ustawy Prawo budowlane), organy: Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, wraz z przekazaniem dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej - jeżeli dotyczy) oraz uzyskanie:
a) pozytywnego stanowiska w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
b) pozytywną opinię sanitarną / protokół kontroli sanitarnej,
8) Zgłoszenie zakończenia budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy).
Uwagi:
a) Wykonawca uzgodni wybór elementów wyposażenia, które mają wpływ na estetykę z zamawiającym i uzyska, przed montażem, ich akceptacje przez zamawiającego.
b) Prace związane z usuwaniem odpadów należy prowadzić zgodnie obowiązującymi przepisami.
Zamówienie jest dofinansowane z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona Zabytków 2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290031,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290031,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290031,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rojek Sp. J . Rojek Marek, Rojek Danuta, Rojek-Tumulec Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572565019

7.3.4) Miejscowość: Rudki, Nowa Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-006

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290031,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.