Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00103234/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program inwestycji na przebudowę z rozbudową sieci wodno – kanalizacyjnych oraz rozbudowę systemu cieplnego w Świdwinie (Zadanie 16234, 16411)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810060937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 17 B
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziszczecin.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rziszczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program inwestycji na przebudowę z rozbudową sieci wodno – kanalizacyjnych oraz rozbudowę systemu cieplnego w Świdwinie (Zadanie 16234, 16411)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e24f89-ca51-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/UPT/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie Programu Inwestycji na przebudowę z rozbudową sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Świdwinie (Zadanie 16234)2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym: Załącznik nr 11.1 do SWZ – dla części I zamówienia
3. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części I wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”.
W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych.
4. Zamawiający zaleca, by Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości odgórnego wskazania jednego terminu odbycia wizji lokalnej dla wszystkich Wykonawców. Sposób oraz termin dokonania wizji lokalnej bez prawa udzielania informacji o przedmiocie zamówienia należy ustalić z dwudniowym wyprzedzeniem z Panią Alicją OLEKSZUK - tel. 261 533 833 (Kierownik Sekcji Eskadra Zabezpieczenia 21 BLT).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 250375,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie Programu Inwestycji na rozbudowę systemu cieplnego w Świdwinie (Zadanie 16411).2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia”
stanowiącym: Załącznik nr 11.2 do SWZ – dla części II zamówienia.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części II wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”.
W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych.
4. Zamawiający zaleca, by Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości odgórnego wskazania jednego terminu odbycia wizji lokalnej dla wszystkich Wykonawców. Sposób oraz termin dokonania wizji lokalnej bez prawa udzielania informacji o przedmiocie zamówienia należy ustalić z dwudniowym wyprzedzeniem z Panią Alicją OLEKSZUK - tel. 261 533 833 (Kierownik Sekcji Eskadra Zabezpieczenia 21 BLT).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 280440 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191289,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428778,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191289,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Highway Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833160925
7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 20
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191289,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162950,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428778 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162950,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Highway Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833160925
7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 20
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162950,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
- Modernizacja maszyny wytrzymałościowej Instron 3366
- TP-16/25 Dostawa odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ (ISH) wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- Organizacja konferencji "More Life Future" w ramach strefy Pomorza Zachodniego na Pol'and'Rock Festival 2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Rozbudowa wału prawego rzeki Zagożdżonki - w km 0+000-6+700 gm. Kozienice - aktualizacja dokumentacji
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: Remont i przebudowa mostów i estakad w ciągu Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie w ramach Partnerstwa Ponidzie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeń towarzyszących budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Kłobucku.
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- REMONT WENTYLACJI W KUCHNI ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BYDGOSZCZY-FORDONIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.