Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249732/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 26
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pssebraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-braniewo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/psse-braniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna,
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-024f2992-37c5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
3. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w następującym zakresie:
1) roboty remontowe,
2) remont pokrycia dachu,
3) izolacja ścian fundamentowych,
4) wykonanie opaski chodnika,
5) schody,
6) remont budynku gospodarczego,
7) stolarka,
8) naprawa drogi dojazdowej,
9) ogrodzenie.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 36miesięcy.
4. Kod CPV: 45453000-7
5. Zamawiający nie zamierza dzielić zamówienia na części ze względu na konieczność łącznego wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia.
6.Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujący rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia :
WYKONAWCA oświadcza, iż przy realizacji PRZEDMIOTU UMOWY będzie zatrudniał (lub spowoduje, że PODWYKONAWCA lub dalszy podwykonawca będzie zatrudniał) osoby wykonujące czynności wskazane poniżej przez ZAMAWIAJCEGO, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zmianami):
− robotników budowlanych, instalacyjnych i montażowych wykonujących roboty budowlane lub prace instalacyjne lub montażowe pod kierownictwem kierownika budowy lub kierowników robót lub innych osób wskazanych przez WYKONAWCĘ, jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców;
− osób wykonujących prace biurowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298933,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339795,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309016,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APARTAMENT S.C. Zofia Szurpicka , Leszek Romanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280465561
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APARTAMENT SPÓŁKA CYWILNA SZURPICKA ZOFIA, JANKOWSKA URSZULA
jakie przetargi wygrała firma
APARTAMENT SPÓŁKA CYWILNA SZURPICKA ZOFIA, JANKOWSKA URSZULA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309016,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU KWATERMISTRZOWSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.