Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00256977/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ee15e5-e519-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067369/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne, pamięć RAM, kamera z mikrofonem, dyski SSD (24 szt.), myszki komputerowe (10szt.) dla WPiE
1.2.53 Dostawa sprzętu komputerowego - oprogramowanie, komputery, monitory, serwery, UPS-y dla WH
1.2.74 Dostawa sprzętu komputerowego - serwer terminali dla Działu Infrastruktury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30981,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Kamera konferencyjna z mikrofonem – 1 sztuka.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji dla zadania 1 – 24 miesiące,
5. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne
10. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Oprogramowanie muzyczne – 1 sztuka.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. W zakresie zadania numer 2 : Licencja na dostarczone oprogramowanie/system operacyjny musi umożliwiać użytkowanie bezterminowe (dożywotnie), bez dostępu do Internetu.
5. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
10. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków
4.5.5.) Wartość części: 186,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Oprogramowanie serwer terminali – 2 sztuki.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. W zakresie zadania numer 3: Licencja na dostarczone oprogramowanie/system operacyjny musi umożliwiać użytkowanie bezterminowe (dożywotnie), bez dostępu do Internetu.
5. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
10. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Pamięć RAM – 1 komplet.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji dla zadania 4 - dożywotnia.
5. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne
10. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Dysk twardy wewnętrzny – 24 sztuki.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji dla zadania 5 - 36 miesięcy.
5. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne
10. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.5.) Wartość części: 3902,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6. Sprzęt komputerowy do pracowni - studia radiowego.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Licencja na dostarczone oprogramowanie/system operacyjny musi umożliwiać użytkowanie bezterminowe (dożywotnie), bez dostępu do Internetu.
5. Wymagany okres gwarancji dla zadania 6 – 24 miesiące.
6. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
30231300-0 - Monitory ekranowe
30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.5.) Wartość części: 16323,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Kotarbińskiego
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189
7.3.3) Ulica: Palinkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Kotarbińskiego
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Kotarbińskiego
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3424,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9151,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3424,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403
7.3.3) Ulica: Kośnego
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-372
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3424,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13360,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16432,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13360,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661744049
7.3.3) Ulica: Wolica
7.3.4) Miejscowość: Łubnice
7.3.5) Kod pocztowy: 28-232
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
jakie przetargi wygrała firma
PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13360,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa pojazdu hybrydowego typu Plug-in dla Politechniki Częstochowskiej w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki FERS.01.05-IP.08-0053/23"
- "Wymiana stolarki okiennej i balkonowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o."
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 2025-2028 r.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-2028
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE W RAMACH INTERWENCJI I.14.1 DOSKONALENIE ZAWODOWE ROLNIKÓW
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeństwa"
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Edukacja przyszłości w Gminie Lipnica"- IT laptopy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Świebodzice"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów".
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych w wybranych przedszkolach gminy Wrocław (wraz z montażem dla wybranego asortymentu) - w podziale na 4 zadania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.