Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00294869/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00294978/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
- 2022/BZP 00015296/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw w Parku Miejskim w ¦wiebodzicach - Bud¿et Obywatelski
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.grzybowski@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw w Parku Miejskim w ¦wiebodzicach - Bud¿et Obywatelski
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1462c9da-52a6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00294869
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00017371/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Modernizacja placu zabaw w Parku Miejskim w ¦wiebodzicach - Bud¿et Obywatelski
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie przesy³ania dokumentów sk³adanych w postepowaniu (m.in. pytañ, odpowiedzi, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji) odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) dokumentów przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji warunków zamówienia, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje siê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w
¦wiebodzicach jest Burmistrz Miasta ¦wiebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ
poprzez e-mail iod@swiebodzice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ publicznych zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. c RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze) i art. 6 ust. 1 lit. e RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej
administratorowi) z zakresu administracji samorz±dowej lub administracji rz±dowej na³o¿onych ustaw±
z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. 2019r. poz. 2010).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ
publicznych t.j.(Dz.U. 2021 poz.1129 z pó¼n. zm.).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Pani/Pana dane bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, a
po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa.
7. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby podaj±cej jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
PZP.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
9. Pañstwa dane osobowe mog± byæ udostêpniane zgodnie z odrêbnymi przepisami s³u¿bom,
organom administracji publicznej, prokuraturze oraz innym podmiotom, je¿eli wyka¿± w tym interes
prawny w otrzymaniu danych.
10. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpniane podmiotom lub osobom upowa¿nionym na podstawie
przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 392531,06 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem wymiany nawierzchni placu zabaw z piaskowej na poliuretanow± oraz wymiana urz±dzeñ zabawowych. Plac zabaw objêty zamówieniem stanowi czê¶æ parku a jego powierzchnia wynosi 760 m2. Czê¶æ placu zabaw o nawierzchni piaskowej wynosi 585 m2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z swz
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿ony okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie warunku okre¶lonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy PZP (zdolno¶ci technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazaæ, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem termin usk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie placu zabaw
o powierzchni u¿ytkowej wiêkszej ni¿ 300,00m2, w zakresie którego by³o wykonanie nawierzchni poliuretanowej i/lub monta¿u urz±dzeñ zabawowych z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane do wykonywania czynno¶ci i robót objêtych przedmiotem zamówienia oraz posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ciach:
Kierownika budowy:
-wykszta³cenie wy¿sze,
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 784) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.
z 2021 r. poz. 784) z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 78);
-minimum 1 rok do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (³±cznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy PZP:
1) Wykazu robót budowlanych spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w punkcie 6.1.1. ppkt 1) – za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w punkcie 6.1.1. ppkt 2), sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty - o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (podpisane zgodnie z informacj± zawart± w pkt 11.16.2) Formularz oferty – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) Wstêpne o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (podpisane zgodnie z informacj± zawart± w pkt 11.16. – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 4.
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach
Bank BNP Paribas Bank Polska 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280
z adnotacj± „Wp³ata wadium – numer sprawy RS.271.14.2021
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert, a gwarant/porêczyciel mia³ obowi±zek wyp³acenia Zamawiaj±cemu kwoty wadium, o ile tylko przes³anka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie zwi±zania ofert±);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zamawiaj±cy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Z³o¿enie wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±. Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu.
7. W przypadku wadium wnoszonego w formie porêczenia Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie mia³o charakter solidarny.
8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcê wp³aty wadium na rachunek Zamawiaj±cego za po¶rednictwem systemów p³atno¶ci internetowych po¶rednicz±cych w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawid³owego wniesienia wadium zaleca siê w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonuj±cej wp³aty wadium oraz jej adresu.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez Strony.2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,
2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót,
3) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót nie przewidzianych w umowie
a niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego,
4) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych,
3. Zmiany Umowy mog± nast±piæ równie¿ w przypadku:
1) gdy wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci na dzieñ podpisywania Umowy Strony przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one w szczególno¶ci ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia,
2) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie realizacji robót budowlanych,
3) konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót budowlanych nie objêtych zamówieniem podstawowym, a które s± niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia;
4) zmniejszenia zakresu ¶wiadczeñ wynikaj±cego z umowy, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie nazywane bêd± „robotami zaniechanymi”, a ich zaniechanie wymaga ka¿dorazowej zgody Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 142 ust. 5 i art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Za wyj±tkiem zmiany okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4 pkt 1) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzednio udokumentowania przez Wykonawcê wysoko¶ci dodatkowych kosztów ponoszonych przez Wykonawcê wskutek wprowadzenia zmian przepisów.
11. Pozosta³e okoliczno¶ci mog±ce mieæ wp³yw na zmianê umowy:
1) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
2) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego,
3) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
4) gdy wykonywanie zamówienia bêdzie opó¼nione w zwi±zku z wystêpowaniem COVID-1, np. nieobecno¶æ pracowników, zerwane ³añcuchy dostaw materia³ów, trudno¶ci
w dostêpie do sprzêtu, decyzje i polecenia wydawane przez organy pañstwa, GIS. Ka¿da ze stron umowy mo¿e ¿±daæ przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa urz±d miejski w ¶wiebodzicach
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-14
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
- "Us³uga dostarczania ca³odobowych posi³ków mieszkañcom Domu Pomocy Spo³ecznej dla Dzieci w ¦wiebodzicach".
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wiebodzicach w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2025 roku
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego S±cza
- BUDOWA ¦CIE¯KI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWO¦CI WSCHOWA DO MIEJSCOWO¦CI LGIÑ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIÑ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Che³miec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Le¶niowice
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.