eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropa"Dostawa Mebli - Wyposażenie Domu Pracy Twórczej - Hyblówka"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa Mebli - Wyposażenie Domu Pracy Twórczej – Hyblówka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROPA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 733

1.5.2.) Miejscowość: Ropa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183534014

1.5.8.) Numer faksu: 183534017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@eu-ropa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eu-ropa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa Mebli - Wyposażenie Domu Pracy Twórczej – Hyblówka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82170386-43c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004009/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Karpackie Bramy: między Ropą a Zborovem – ochrona i rozwój wspólnego dziedzictwa kulturowego na pograniczu polsko – słowackim” – DOSTAWA WYPOSAŻENIA.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020 w ramach projektu pn. „Karpackie Bramy: Między Ropą a Zborovem – ochrona i rozwój wspólnego dziedzictwa kulturowego na pograniczu polsko-słowackim.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267136/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RLIŚ.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli stanowiących wyposażenie Domu Pracy Twórczej „Hyblówka”
Zamówienie będzie udzielone w 1 (jednej) części.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje - dostawę wyposażenia – mebli do następujących pomieszczeń:
Pomieszczenie 1 – Jadalnia:
1) Stół stylizowany 1 sztuka
2) Siedziska drewniane 12 sztuk
3) Ślufanek 2 sztuki
4) Szafa stylizowana 1 sztuka
5) Zabudowa do lodówki 1 sztuka
6) Zabudowa do zmywarki 1 sztuka
7) Kredens stylizowany wraz z nadstawką 2 sztuki
Pomieszczenie nr 2 – szatnia:
1) Wieszak na ubrania 2 sztuki
Pomieszczenie nr 3 – magazyn:
1) Regał ażurowy z drewna sosnowego 3 sztuki
Pomieszczenie nr 4 - WC:
1) Szafka pod zlew drewniana 1 sztuka
2) Szafka nad zlew z lustrem 1 sztuka
Pomieszczenie nr 5 – przedsionek i pomieszczenie na środki czystości:
1) Regał ażurowy sosnowy 1 sztuka
2) Szafa z drewna twardego 1 sztuka
Pomieszczenie nr 7 – sala ekspozycyjna:
1) Stoły z możliwością łączenia w stół konferencyjny 4 sztuki
2) Krzesła z możliwością sztaplowania 40 sztuk
Pomieszczenie nr 8 - biuro
1) Witryna z litego drewna 1 sztuka
2) Sofa z drewna sosnowego 1 sztuka
3) Biurko drewniane 1 sztuka
4) Krzesło biurowe dla instruktora 1 sztuka
5) Stolik herbaciany 1 sztuka
Pomieszczenie nr 9 – socjalne:
1) Szafka stojąca z litego drewna sosnowego 1 sztuka
2) Szafka wisząca z litego drewna sosnowego 1 sztuka
3) Stół z twardego drewna 1 sztuka
4) Krzesło kuchenne drewniane 4 sztuki
Pomieszczenie nr 10 – pracownia rzeźbiarska
1) Stół duży rzeźbiarski z litego drewna 1 sztuka
2) Stół mały rzeźbiarski ze ściskami z litego drewna 1 sztuka
3) Krzesła dla uczniów z twardego drewna 5 sztuk
4) Gablota drewniana sosnowa 1 sztuka
5) Szafa dwudrzwiowa z drewna twardego 1 sztuka
6) Regał sosnowy ażurowy 1 sztuka
7) Stół dla instruktora z twardego drewna 1 sztuka
8) Krzesło dla instruktora z twardego drewna 1 sztuka
Pomieszczenie nr 11 - szatnia
1) Wieszak przyścienny na ubrania 1 sztuka
2) Wieszak stojący 3 sztuki
Pomieszczenie nr 13 pracownia malarska
1) Gablota drewniana sosnowa 2 sztuki
2) Szafa dwudrzwiowa z drewna sosnowego 2 sztuki
3) Regał sosnowy ażurowy 2 sztuki
4) Biurko dla instruktora 1 sztuka
5) Fotel biurowy dla instruktora 1 sztuka
6) Stół konferencyjny drewniany 3 sztuki
7) Krzesło szkolne z regulacją 15 sztuk
8) Ruchome podium dla modela 1 sztuka
Pomieszczenie nr 14 pracownia lutnicza
1) Gablota sosnowa 1 sztuka
2) Szafa dwudrzwiowa z drewna sosnowego 1 sztuka
3) Stół dla instruktora z drewna twardego 1 sztuka
4) Krzesło dla instruktora z drewna twardego 1 sztuka
5) Krzesła dla uczniów szkolne z regulacją 5 sztuk
6) Regał ażurowy drewniany 1 sztuka
7) Autorski stół lutniczy ze ściskami i oprzyrządowaniem z litego drewna 1 sztuka
Pomieszczenie nr 15 szatnia
1) Ławka szatniowa drewniana 2 sztuki
2) Wieszak ścienny drewniany 2 sztuki
3) Lustro na ścianę w drewnie 1 sztuka
Pomieszczenie nr 17 magazyn
1) Regał ażurowy drewniany 2 sztuki
Pomieszczenie nr 18 pokój gościnny
1) Szafa drewniana, dwudrzwiowa sosnowa 1 sztuka
2) Sofa z drewna sosnowego 1 sztuka
3) Stół drewniany sosnowy 1 sztuka
4) Krzesła drewniane sosnowe 4 sztuki
5) Biurko sekretarzyk drewniane 1 sztuka
6) Fotel biurowy dla instruktora 1 sztuka
Pomieszczenie nr 19 - łazienka
1) Szafka pod zlew drewniana 1 sztuka
2) Szafka nad zlew z lustrem 1 sztuka
Pomieszczenie nr 20 – komunikacja
1) Garderoba przedpokojowa drewniana 1 sztuka

1. Meble drewniane, o których mowa wyżej winny być wykonane w ten sam sposób oraz tak samo wybarwione, a nadto wystylizowane w sposób oraz zakresie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załączniki: nr 1A do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164965,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201461,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201461,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211

7.3.3) Ulica: Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201461,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.