Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa Mebli - Wyposażenie Domu Pracy Twórczej – Hyblówka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROPA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183534014
1.5.8.) Numer faksu: 183534017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eu-ropa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa Mebli - Wyposażenie Domu Pracy Twórczej – Hyblówka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82170386-43c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004009/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Karpackie Bramy: między Ropą a Zborovem – ochrona i rozwój wspólnego dziedzictwa kulturowego na pograniczu polsko – słowackim” – DOSTAWA WYPOSAŻENIA.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020 w ramach projektu pn. „Karpackie Bramy: Między Ropą a Zborovem – ochrona i rozwój wspólnego dziedzictwa kulturowego na pograniczu polsko-słowackim.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RLIŚ.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli stanowiących wyposażenie Domu Pracy Twórczej „Hyblówka”
Zamówienie będzie udzielone w 1 (jednej) części.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje - dostawę wyposażenia – mebli do następujących pomieszczeń:
Pomieszczenie 1 – Jadalnia:
1) Stół stylizowany 1 sztuka
2) Siedziska drewniane 12 sztuk
3) Ślufanek 2 sztuki
4) Szafa stylizowana 1 sztuka
5) Zabudowa do lodówki 1 sztuka
6) Zabudowa do zmywarki 1 sztuka
7) Kredens stylizowany wraz z nadstawką 2 sztuki
Pomieszczenie nr 2 – szatnia:
1) Wieszak na ubrania 2 sztuki
Pomieszczenie nr 3 – magazyn:
1) Regał ażurowy z drewna sosnowego 3 sztuki
Pomieszczenie nr 4 - WC:
1) Szafka pod zlew drewniana 1 sztuka
2) Szafka nad zlew z lustrem 1 sztuka
Pomieszczenie nr 5 – przedsionek i pomieszczenie na środki czystości:
1) Regał ażurowy sosnowy 1 sztuka
2) Szafa z drewna twardego 1 sztuka
Pomieszczenie nr 7 – sala ekspozycyjna:
1) Stoły z możliwością łączenia w stół konferencyjny 4 sztuki
2) Krzesła z możliwością sztaplowania 40 sztuk
Pomieszczenie nr 8 - biuro
1) Witryna z litego drewna 1 sztuka
2) Sofa z drewna sosnowego 1 sztuka
3) Biurko drewniane 1 sztuka
4) Krzesło biurowe dla instruktora 1 sztuka
5) Stolik herbaciany 1 sztuka
Pomieszczenie nr 9 – socjalne:
1) Szafka stojąca z litego drewna sosnowego 1 sztuka
2) Szafka wisząca z litego drewna sosnowego 1 sztuka
3) Stół z twardego drewna 1 sztuka
4) Krzesło kuchenne drewniane 4 sztuki
Pomieszczenie nr 10 – pracownia rzeźbiarska
1) Stół duży rzeźbiarski z litego drewna 1 sztuka
2) Stół mały rzeźbiarski ze ściskami z litego drewna 1 sztuka
3) Krzesła dla uczniów z twardego drewna 5 sztuk
4) Gablota drewniana sosnowa 1 sztuka
5) Szafa dwudrzwiowa z drewna twardego 1 sztuka
6) Regał sosnowy ażurowy 1 sztuka
7) Stół dla instruktora z twardego drewna 1 sztuka
8) Krzesło dla instruktora z twardego drewna 1 sztuka
Pomieszczenie nr 11 - szatnia
1) Wieszak przyścienny na ubrania 1 sztuka
2) Wieszak stojący 3 sztuki
Pomieszczenie nr 13 pracownia malarska
1) Gablota drewniana sosnowa 2 sztuki
2) Szafa dwudrzwiowa z drewna sosnowego 2 sztuki
3) Regał sosnowy ażurowy 2 sztuki
4) Biurko dla instruktora 1 sztuka
5) Fotel biurowy dla instruktora 1 sztuka
6) Stół konferencyjny drewniany 3 sztuki
7) Krzesło szkolne z regulacją 15 sztuk
8) Ruchome podium dla modela 1 sztuka
Pomieszczenie nr 14 pracownia lutnicza
1) Gablota sosnowa 1 sztuka
2) Szafa dwudrzwiowa z drewna sosnowego 1 sztuka
3) Stół dla instruktora z drewna twardego 1 sztuka
4) Krzesło dla instruktora z drewna twardego 1 sztuka
5) Krzesła dla uczniów szkolne z regulacją 5 sztuk
6) Regał ażurowy drewniany 1 sztuka
7) Autorski stół lutniczy ze ściskami i oprzyrządowaniem z litego drewna 1 sztuka
Pomieszczenie nr 15 szatnia
1) Ławka szatniowa drewniana 2 sztuki
2) Wieszak ścienny drewniany 2 sztuki
3) Lustro na ścianę w drewnie 1 sztuka
Pomieszczenie nr 17 magazyn
1) Regał ażurowy drewniany 2 sztuki
Pomieszczenie nr 18 pokój gościnny
1) Szafa drewniana, dwudrzwiowa sosnowa 1 sztuka
2) Sofa z drewna sosnowego 1 sztuka
3) Stół drewniany sosnowy 1 sztuka
4) Krzesła drewniane sosnowe 4 sztuki
5) Biurko sekretarzyk drewniane 1 sztuka
6) Fotel biurowy dla instruktora 1 sztuka
Pomieszczenie nr 19 - łazienka
1) Szafka pod zlew drewniana 1 sztuka
2) Szafka nad zlew z lustrem 1 sztuka
Pomieszczenie nr 20 – komunikacja
1) Garderoba przedpokojowa drewniana 1 sztuka
1. Meble drewniane, o których mowa wyżej winny być wykonane w ten sam sposób oraz tak samo wybarwione, a nadto wystylizowane w sposób oraz zakresie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załączniki: nr 1A do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164965,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201461,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201461,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211
7.3.3) Ulica: Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201461,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.