Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249141/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Roweckiego "Grota" 10
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23/654-34-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pzdmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdmlawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzdmlawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu ciężarowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b46e0b0-e525-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070796/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu ciężarowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.DT.2310.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu ciężarowego – wywrotki.
1) Wymagania formalne
a) Samochód musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;
b) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
c) Samochód może być sprowadzony zza granicy, ale musi być po wszystkich opłatach celno – skarbowych, zarejestrowany w Polsce jako samochód specjalny do zimowego utrzymania dróg;
d) Samochód musi mieć ważny przegląd techniczny;
e) Samochód musi posiadać ubezpieczenie OC;
f) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania przeglądu technicznego w dowolnie wybranej stacji diagnostycznej przez Zamawiającego w dniu dostawy przedmiotu umowy.
2) Minimalne parametry techniczne samochodu
a) Rok produkcji: 2012 lub nowszy;
b) Paliwo: diesel;
c) Skrzynia biegów: manualna, redukcyjna 8-biegowa;
d) Napęd 4x4
e) Ładowność: min. 7 800 kg
f) Przebieg: nie więcej niż 140 000,00 km;
g) Rozstaw osi: 3,9 m;
h) Czołownica do pługa odśnieżnego;
i) Nadwozie:
- pojazd kategorii N3,
- dopuszczalna masa całkowita pojazdu 18 000 kg,
- kabina pasażerska przystosowana do przewozu min. 2 osób (wraz z kierowcą), 2-drzwiowa;
j) Skrzynia ładunkowa:
- wywrotka 3-stronna,
- o długości minimalnej 4,6 m,
- podłoga odporna na korozje,
k) Zawieszenie resorowe z tyłu i z przodu;
l) Bezpieczeństwo, co najmniej:
- system zapobiegający blokowanie kół podczas hamowania,
- system stabilizujący tor jazdy,
- poduszka powietrzna czołowa - kierowcy
m) Wyposażenie, co najmniej:
- fabryczny komplet kluczy
- elektryczne sterowanie boczne szyby przednie,
- radio,
- komputer pokładowy;
- zamontowany hak holowniczy,
- koło zapasowe pełnowymiarowe;
- na dachu pojazdu zamontowana listwa ostrzegawcza LED (światła błyskowe koloru żółtego) z napisem SŁUŻBA DROGOWA.
n) Wyposażenie dodatkowe:
- komplet dywaników gumowych,
- trójkąt ostrzegawczy;
- apteczka;
- klucz do kół;
- lewarek;
- gaśnica 1 kg.
o) Kolor lakieru: Kabina – dowolny, skrzynia ładunkowa – pomarańczowy;
3) Pozostałe wymagania Zamawiającego
a) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji obejmującej wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie.
b) Okres gwarancji minimum 3 miesiące, liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. W formularzu ofertowym należy wpisać proponowaną długość gwarancji (ilość miesięcy).
c) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca.
d) Podjęcie naprawy z tytułu gwarancji samochodu maksymalnie do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju samochodu, a długotrwałe techniczne naprawy winny być dokonane w terminie i miejscu uzgodnionym pisemnie przez obie strony umowy.
e) Wykonawca przeprowadzi szkolenie dwóch pracowników Zamawiającego,
w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji i obsługi samochodu
z wyposażeniem, w dniu przekazania Zamawiającemu pojazdu.
f) Wykonawca przekazując przedmiot zamówienia dostarczy Zamawiającemu dwa komplety kluczyków oraz wszelkie wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp.
g) Samochód w dniu wydania Zamawiającemu nie może posiadać widocznych uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem normalnych śladów wynikających
z eksploatacji.
h) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na własność Zamawiającego ten konkretny pojazd, który zaoferuje w formularzu ofertowym, zgodny z zawartym w SWZ opisem przedmiotu zamówienia.
i) Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się wydać Zamawiającemu samochód
po wymianie filtrowo – olejowym oraz z pełnymi zbiornikami płynów eksploatacyjnych.
j) Zamawiający wymaga dostawy samochodu do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKB MACHINERY Małgorzata Parys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962564560
7.3.3) Ulica: Słupicka 69a
7.3.4) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IKB MACHINERY Małgorzata Parys
jakie przetargi wygrała firma
IKB MACHINERY Małgorzata Parys
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.